Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Försöker att inte äta upp alla chokladbollar.
Deras kraft är stark.
Försöker att inte äta upp alla chokladbollar.
Deras kraft är stark.
Välkommen till klubben.... vardagsmat här.Känner mig ignorerad
Har du kollat via flygresor.se?Ja verkar ju vara det, och självklart är det Ticket som har lägsta pris på alla sidor och flygavgångar Verkar som jag får bita i sura äpplet och ändå boka med dom...
Japp, en hel drös såna sidor. Alla har ticket som lägsta pris...Har du kollat via flygresor.se?
Jag såg på flygresor så kom det upp andra bolag på samma resa och det skiljde inte sådär jättemycket mellan ticket och den andra, kanske några 20kr eller liknande. Har du kollat det också?Japp, en hel drös såna sidor. Alla har ticket som lägsta pris...
Jo men det kommer förmodligen komma upp dolda avgifter hos dom också. Har iaf betalat biljetterna nu hos ticket Åkte samma resa förra året, och då var det inga såna extra kostnader alls därför jag blir lite tjurigJag såg på flygresor så kom det upp andra bolag på samma resa och det skiljde inte sådär jättemycket mellan ticket och den andra, kanske några 20kr eller liknande. Har du kollat det också?
Ah, avbeställningen å sådana där "försäkringar" kände jag till, verkar som det tillkommit mer saker?Jo men det kommer förmodligen komma upp dolda avgifter hos dom också. Har iaf betalat biljetterna nu hos ticket Åkte samma resa förra året, och då var det inga såna extra kostnader alls därför jag blir lite tjurig
Ja dom tar betalt för att man ska få betala i principAh, avbeställningen å sådana där "försäkringar" kände jag till, verkar som det tillkommit mer saker?
I vissa fall vet jag det brukar vara att man får betala för att t ex få det på faktura, men om man betalar direkt så är det inga avgifter, hmmm, verkar ha ändrat sig en hel del.Ja dom tar betalt för att man ska få betala i princip