Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är faktiskt nåt riktigt fel på människorna häromkring i dag O_o Jag har lyckats bli riktigt arg på nästan 10 personer varav jag rykt ihop med en :eek: Alltså seriöst, jag vaknade på gott humör men det är ett minne blott efter denna dagen :rage:

:banghead: :banghead: :banghead: :banghead:

Postade idag ett inlägg på min blogg om hur jag mår och känner mig, att det känns som allt är mitt fel och jag känner mig ensam osv.

Då får jag kommentarer av en kund jag stött på i jobbet:

"Läste ditt inlägg och har ingen aning om vad du gått igenom tidigare... Det jag däremot vet är att du alltid är glad och positiv när du är hos oss och hälsar på.. Tycker inte du ska ge upp! Du har en härlig personlighet nämligen."

Man glömmer lätt bort dom där små ljusglimtarna när man gräver ner sig i mörkret.

Jag såg på flygresor så kom det upp andra bolag på samma resa och det skiljde inte sådär jättemycket mellan ticket och den andra, kanske några 20kr eller liknande. Har du kollat det också? :)
Jo men det kommer förmodligen komma upp dolda avgifter hos dom också. Har iaf betalat biljetterna nu hos ticket :banghead: Åkte samma resa förra året, och då var det inga såna extra kostnader alls därför jag blir lite tjurig :cautious:

Jo men det kommer förmodligen komma upp dolda avgifter hos dom också. Har iaf betalat biljetterna nu hos ticket :banghead: Åkte samma resa förra året, och då var det inga såna extra kostnader alls därför jag blir lite tjurig :cautious:
Ah, avbeställningen å sådana där "försäkringar" kände jag till, verkar som det tillkommit mer saker?

Lång dag. Kall dag.
Dottern och en annan tjej i stallet hade hoppträning, vilket var vad jag hade räknat med att jag skulle behöva utstå i kylan. Men när de ridit färdigt kom det en liten kille med sin ponny som skulle rida lektion för stallägaren och då tyckte tjejerna att de minsann ville rida mer så de tog Mulle och stallägarens andra ponny och red efter lill-killen. Jag trodde jag skulle frysa ihjäl, hade inte räknat med 4 timmar i stallet precis. Men så blir det ibland. :) Är bara glad att de har roligt ihop, hon har inte haft ridkompisar innan.

Den andra tjejen fick rida Mulle dock och så tog dottern stallägarens ponny som mer är en häst i hennes smak (dvs i mitt tycke förskräcklig som är nervig och ganska het. ) Hon är verkligen inte förtjust i Mulle...Obegripligt nog. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 530
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 241
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V