Ska diska och sen försöka mig på att våga städa samtidigt som jag letar efter min piercing som ramlat ur i natt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!Jag tror jag är lite kär
Det var första gången på två månader som Annie fick komma ut på ridtur, rids annars alltid i ridhus. Hon var lite pigg och studsig men jag blev bara glad och kände mig trygg ändå. Det hjälpte att min dressyrsadel sitter bra på henne, var som att komma hem
För jag ska köpa häst
Grattis!
Tjoho!Jag tror jag är lite kär
Det var första gången på två månader som Annie fick komma ut på ridtur, rids annars alltid i ridhus. Hon var lite pigg och studsig men jag blev bara glad och kände mig trygg ändå. Det hjälpte att min dressyrsadel sitter bra på henne, var som att komma hem
För jag ska köpa häst
Kul GrattisÄgaren har gått med på mitt bud Nu blir det nog besiktning på fredag
Beror på om man har råd att förlora de 1500Ska boka flyg, bara flygstol mellan Kastrup-Norge, men frågan är, ska man ta avbeställningsskydd eller inte... 200 kr kostar det. Känns ju onödigt, men kan ju hända nått..Biljetten i sig kostar 1500 bara..
Kolla om sånt ingår i ditt kontokort? Jag har förmånliga försäkringar via mitt Master Card och betalar alltid resor med det.Ska boka flyg, bara flygstol mellan Kastrup-Norge, men frågan är, ska man ta avbeställningsskydd eller inte... 200 kr kostar det. Känns ju onödigt, men kan ju hända nått..Biljetten i sig kostar 1500 bara..
@Ninnurur & @Sonic76 Det jävla ticket jag skulle boka biljetterna genom hade ju en massa dolda avgifter Resan skulle kosta 1486, går vidare till nästa sida alltså ett steg närmare kassan, då får jag helt plötsligt välja om jag vill ha ordern på epost, kostar 85 kr, eller på sms 25 kr, Ticket Garanti (avbeställningsskyddet typ) 195 kr, så tar sms grejen, kommer vidare till hur jag ska betala, då kostar det helt plötsligt att betala också Resan skulle helt plötsligt bli upp mot 1650-1700 kr istället för de 1486 kr.... Har inte valt nått betalningsalternativ och därmed inte godkänt några villkor eller sånt, så resan borde ju inte vara bokad om jag inte går vidare härifrån... Inte sugen att betala en massa dolda avgifter!
Och nu fick jag ett mail:
Tack för din beställning hos Ticket.
Slutbetalning av order: xxxxxx måste ske senast tisdag 1 december, kl 01:28 för att du inte ska gå miste om din beställning.
Jag blir väl inte skyldig till nått om jag inte betalar? Alltså, det händer inget mer än att min "bokning" försvinner?
Ja verkar ju vara det, och självklart är det Ticket som har lägsta pris på alla sidor och flygavgångar Verkar som jag får bita i sura äpplet och ändå boka med dom...Det är lågprisflygets baksidor
Jag antar att din bokning bara blir cancellerad och att man inte kan kräva dig på betalning MEN det skulle inte förvåna mig om man kommer med någon slags admin fee eller cancellation fee.