Och eftersom det inte blev någon frozen yoghurt idag så ska vi gå och äta thai buffé nere i stan imorgon istället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför får jag känslan av att jag kommer få hjälpa till när det är dags att shoppa storhäst?Lång dag. Kall dag.
Dottern och en annan tjej i stallet hade hoppträning, vilket var vad jag hade räknat med att jag skulle behöva utstå i kylan. Men när de ridit färdigt kom det en liten kille med sin ponny som skulle rida lektion för stallägaren och då tyckte tjejerna att de minsann ville rida mer så de tog Mulle och stallägarens andra ponny och red efter lill-killen. Jag trodde jag skulle frysa ihjäl, hade inte räknat med 4 timmar i stallet precis. Men så blir det ibland. Är bara glad att de har roligt ihop, hon har inte haft ridkompisar innan.
Den andra tjejen fick rida Mulle dock och så tog dottern stallägarens ponny som mer är en häst i hennes smak (dvs i mitt tycke förskräcklig som är nervig och ganska het. ) Hon är verkligen inte förtjust i Mulle...Obegripligt nog.
Haha hemska hästar! De ska vara lugna och sävliga så att de knappt rör hovarna Nej då, inte riktigt. Men hon har verkligen en typ och hon är faktiskt bra på att få lite heta hästar att hålla lugnet. Numera rider hon ju storhäst ganska ofta och det är hon som blir satt på de lite 'jobbigare' hästarna. Hon trivs med det, men jag skulle nog behöva läggas in på vilohem när jag tittar på Fick jag bestämma skulle hon möjligtvis skritta lite med ledare på en häst som inte orkade röra sig framåt ens. Men hon är nog inte så nöjd med det misstänker jag.Varför får jag känslan av att jag kommer få hjälpa till när det är dags att shoppa storhäst?
Ja det är det förskolan är till för...Blir så jäkla arg när karlar hävdar att dom måste lämna barn på förskolan under ledigveckorna pga att dom ska jaga älg eller renovera hus
Blir så jäkla arg när karlar hävdar att dom måste lämna barn på förskolan under ledigveckorna pga att dom ska jaga älg eller renovera hus