Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tycker det har varit ett långt och segt år. Ser helt klart fram emot 2016 och allt spännande som kan finnas lurandes där. :)

Alltså, det är jättesnällt av farmor att göra en paketkalender till A, jag uppskattar det enormt mycket! Men att lägga en tablettask i första paketet...? :banghead: Efter genomgång så tror jag att det är fler såna i hela kalendern... :meh:

Fast det ar val lika illa nar kvinnor lamnar in barn under ledigveckorna for att maste stada, handla eller ska ut pa ridtavling?;)

Ja det är samma sak men nu diskuterade jag barnomsorg med män som jobbar 5 skift. Dom var ju såååå trötta på ledigveckorna att barnen hade det bättre på förskolan sedan vände det och då var det inte lämpligt att ha med barnen på älgjakt eller vid renovering av huset...

Dom vart tysta när jag berättade vilka tider jag hade till min son när han var liten och var sååååå trött hel jäkla tiden och fortfarande är, fan fullt friska människor som arbetar heltid och gnäller på att ha barnen hemma när dom själva är lediga. Morr!

Jag försöker peppa mig själv till att orka tentaplugga. Plötsligt blev sådant som att städa, diska och tvätta väldigt intressant? :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
859
Senast: aleeza
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 190
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 911
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
431
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI