Borta!Kan inte fatta att det är1 december idag! Vart tog det här året vägen?!
Men helt galet fort har det gått!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Borta!Kan inte fatta att det är1 december idag! Vart tog det här året vägen?!
I feel you! Du kan säga som A gjorde när jag lämnade henne på dagis imorse: "Jag hatar den här dagen!"När man kommer till jobbet och dataprogramet man använder 95% av tiden inte funkar
Var du en taskig mamma imorse?I feel you! Du kan säga som A gjorde när jag lämnade henne på dagis imorse: "Jag hatar den här dagen!"
Äntligen kom det igång!När man kommer till jobbet och dataprogramet man använder 95% av tiden inte funkar
Hon har uruselt morgonhumör. Och läs mitt tidigare inlägg så förstår duVar du en taskig mamma imorse?
Är ganska nöjd över att inte ha barn just nuHon har uruselt morgonhumör. Och läs mitt tidigare inlägg så förstår du
Hon som är så snäll och rar varje gång vi ses!Hon har uruselt morgonhumör. Och läs mitt tidigare inlägg så förstår du
Det är ju för att hon tycker om dig och djuren Men du fick ju höra lite av humöret när hon blev kall! Tänk dig det *10 fast utan gråt...Hon som är så snäll och rar varje gång vi ses!
Fast det ar val lika illa nar kvinnor lamnar in barn under ledigveckorna for att maste stada, handla eller ska ut pa ridtavling?