Borta!Kan inte fatta att det är1 december idag! Vart tog det här året vägen?!![]()
Men helt galet fort har det gått!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Borta!Kan inte fatta att det är1 december idag! Vart tog det här året vägen?!![]()
I feel you! Du kan säga som A gjorde när jag lämnade henne på dagis imorse: "Jag hatar den här dagen!"När man kommer till jobbet och dataprogramet man använder 95% av tiden inte funkar![]()
Var du en taskig mamma imorse?I feel you! Du kan säga som A gjorde när jag lämnade henne på dagis imorse: "Jag hatar den här dagen!"![]()
Äntligen kom det igång!När man kommer till jobbet och dataprogramet man använder 95% av tiden inte funkar![]()
Hon har uruselt morgonhumör. Och läs mitt tidigare inlägg så förstår duVar du en taskig mamma imorse?![]()
Är ganska nöjd över att inte ha barn just nuHon har uruselt morgonhumör. Och läs mitt tidigare inlägg så förstår du![]()
Hon som är så snäll och rar varje gång vi ses!Hon har uruselt morgonhumör. Och läs mitt tidigare inlägg så förstår du![]()
Det är ju för att hon tycker om dig och djurenHon som är så snäll och rar varje gång vi ses!![]()
Fast det ar val lika illa nar kvinnor lamnar in barn under ledigveckorna for att maste stada, handla eller ska ut pa ridtavling?![]()