Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i skolan och jag tror snart varenda människa här inklusive läraren har vaknat på fel sida idag ! Jösses! :eek:

Trycker i mig lite sen frukost då jag sov lite för länge idag. Det var svårt att somna igår när det kändes och lät som om hela huset skulle lyfta. Jag har fått lite småskador på gården men bara saker jag kan fixa själv :)

Snart bär det iväg för uteritt i Skåne på hästen jag kanske ska köpa :)

Trycker i mig lite sen frukost då jag sov lite för länge idag. Det var svårt att somna igår när det kändes och lät som om hela huset skulle lyfta. Jag har fått lite småskador på gården men bara saker jag kan fixa själv :)

Snart bär det iväg för uteritt i Skåne på hästen jag kanske ska köpa :)
Lycka till idag :)

Fick samtal från förskolan om att den måste stängas idag! :eek: Den gamla oljepannan håller på att tas väck och det skulle gå bra att ha verksamhet som vanligt enligt firman som gör det. Men nä, det stinker i hela huset! Och vädret är inte direkt optimalt för att vara ute hela dagen... Tur att jag har mamma hemma som kan rycka in :) A är nog hemma i soffan där redan skulle jag tro :)

Jag kör Regina(x50-x54) :)
Aha, en gång i tiden ville jag bli lokförare och då skulle jag köra dom där gamla loken, det är väl Rc6 om jag inte missminner mig.
Men jag flyttade ifrån järnvägsknuten där jag bodde och nu är det inte lämpligt att pendla till tågjobb härifrån (=väldigt långt/bökigt).
Nu så här i efterhand funderar jag på om det ens hade varit ett jobb jag hade trivts med. Hur är det egentligen, är det ensamt eller hur funkar det?

Hoppsan, det va inte bra... undra om stormen påverkat, säkert att de sovit dåligt pga den.
Jag vet att den ena är sjuk och har fruktansvärt ont, men lite professionalism på jobbet kan man väl ändå på nåt vis kräva av läraren? Kanske borde hen ha stannat hemma om hen nu inte var i skick att svara på en enkel fråga utan att snäsa ifrån. Det var ingen annan som tyckte fråga var konstigt på nåt vis utan fullt normal.

Jag vet att den ena är sjuk och har fruktansvärt ont, men lite professionalism på jobbet kan man väl ändå på nåt vis kräva av läraren? Kanske borde hen ha stannat hemma om hen nu inte var i skick att svara på en enkel fråga utan att snäsa ifrån. Det var ingen annan som tyckte fråga var konstigt på nåt vis utan fullt normal.
Det är tråkigt när de tar ut det på oskyldiga. Hoppas det går bra ändå, trots folk som vaknat på fel sida.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 530
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 241
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka