Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske stormen som satt sina spår eller har någon gormat på dom?Sitter i skolan och jag tror snart varenda människa här inklusive läraren har vaknat på fel sida idag ! Jösses!
Tack! Det gick bra, nu laddar jag om till morgondagens provLycka till!
Jag vet inte! Jag har blivit avsnäst tre gånger nuKanske stormen som satt sina spår eller har någon gormat på dom?
Jag kör Regina(x50-x54)Oh, vad kör du för något då? Är mer intresserad av tåget än av någon gammal kändis.
Lycka till idagTrycker i mig lite sen frukost då jag sov lite för länge idag. Det var svårt att somna igår när det kändes och lät som om hela huset skulle lyfta. Jag har fått lite småskador på gården men bara saker jag kan fixa själv
Snart bär det iväg för uteritt i Skåne på hästen jag kanske ska köpa
Sitter på jobbet och känner mig lite instängd.
Precis min tankeDet borde vara rätt vanligt på ditt jobb
Hoppsan, det va inte bra... undra om stormen påverkat, säkert att de sovit dåligt pga den.Jag vet inte! Jag har blivit avsnäst tre gånger nu
Aha, en gång i tiden ville jag bli lokförare och då skulle jag köra dom där gamla loken, det är väl Rc6 om jag inte missminner mig.Jag kör Regina(x50-x54)
Jag vet att den ena är sjuk och har fruktansvärt ont, men lite professionalism på jobbet kan man väl ändå på nåt vis kräva av läraren? Kanske borde hen ha stannat hemma om hen nu inte var i skick att svara på en enkel fråga utan att snäsa ifrån. Det var ingen annan som tyckte fråga var konstigt på nåt vis utan fullt normal.Hoppsan, det va inte bra... undra om stormen påverkat, säkert att de sovit dåligt pga den.
Det är tråkigt när de tar ut det på oskyldiga. Hoppas det går bra ändå, trots folk som vaknat på fel sida.Jag vet att den ena är sjuk och har fruktansvärt ont, men lite professionalism på jobbet kan man väl ändå på nåt vis kräva av läraren? Kanske borde hen ha stannat hemma om hen nu inte var i skick att svara på en enkel fråga utan att snäsa ifrån. Det var ingen annan som tyckte fråga var konstigt på nåt vis utan fullt normal.
Jodå jag är hemma nu så nu ska jag försöka släppa det och bli på bättre humör själv som jag var i morseDet är tråkigt när de tar ut det på oskyldiga. Hoppas det går bra ändå, trots folk som vaknat på fel sida.