Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har söndagsshoppat och chillar nu

12277425_1503075290020339_2016388599_n.jpg

Disken avklarad. Och jag inser att jag måste dricka glögg för fullt, har 9 flaskor hemma, olika sorter allihopa :o Dock två öppnade, pepparkaka och hallon/lakrits.

Har såna hållare till panelgardin, men vette sjutton hur de ska sitta haha
Julgranen har fått ljus och glitter, stakarna är framme. Nu bara gardiner och resten av grejerna på granen plus lite till

Vill till Ikea och skaffa en massa ramar. Helst nu på en gång. Vad som helst hellre än att göra allt jag borde och måste...

Lite tvehågsen. Borde förbereda mig och skriva uppgifter, men det knastrar på rutan, mullrar lite lätt, jag är trött och skulle vilja gå och lägga mig med en bok. Förslagsvis någonting roligare än "ordföljd, tempus, bestämdhet".

Jag har ligger fortfarande påklädd i sängen. Lägenheten ser ut som ett kaos, inget är förberett inför imorrn och jag tar mig ändå inte upp...

Nu skallrar det i rutorna och jag tyckte det blinkade till i lampan nyss... Undra hur det ska gå och sova när det låter som vinden vill ta sig in och nästan lyckas...
Granen är iaf klädd nu:) 1.5 timme tog det att få upp och få den påklädd :p Snart dags för ny större gran, det börjar bli trångt :love:
12313973_10156255567310114_343585158056604869_n.jpg

Har fått världens finaste yllefilt av mamma på posten! :love:Har spanat på den men den var snordyr så jag köpte den inte, bara trånade. Och nu är den min! Tjock, mysig plommonfärgad, gammelrosa, mörkt turkos. Så jävla snygg! :up:

Har förutom det fixat naglarna och tagit ett fotbad. Hunden ligger och snarkar. Hur högt kan en så liten varelse låta :confused::confused::confused:

Har även bestämt mig för att vara ledig måndag och tisdag, bara sova halva dagen och chilla. Göttans.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 511
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 236
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Barn som inte sover
  • Baka matbröd - enklare än du tror!

Hund, Katt, Andra Djur