Lagrar cellens arvsmassa ? ( det korta svaretVad skulle ni säga att cellkärnan gör?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lagrar cellens arvsmassa ? ( det korta svaretVad skulle ni säga att cellkärnan gör?
Det duger gott och väl! Tack så mycket!Lagrar cellens arvsmassa ? ( det korta svaret)
Nej, friktionsdäck är inte ett alternativ för mig eftersom jag sällan åker så långt söderut men särbon har tänkt på det om det blir långvarigt jobb söderöver. Å andra sidan klarar han inte sig på dem här uppe och jag tror inte han är så sugen på att byta däck hemma hos mig varje skiftbyte
Enda sättet att bearbeta olyckan tror jag är att bara köra på. Jag är ju en envis jävel och vägrar låta en sådan bagatell som att kvadda en King Cab begränsa mig![]()
Kollat skräpposten?Hade glömt ett lösenord och klickade i att det ska skickas ett nytt. Har det kommit något? Givetvis inte![]()
Jo, man kan inbilla sig dofter.Å här håller jag på att bli tokig, kände förut att det var något som började lukta bränt, så rusade till köket, men spisen var av och brödrosten satt inte i. For vidare i huset och sniffade runt, ingenting.... fy så obehagligt. Funderar fortfarande på vad det där var, för inte kan man väl inbilla sig dofter eller?![]()
Kollat skräpposten?
Om det ska komma till mailen?