Ortonlogi(stavning?) tråden var det i.Är Wallander på fyran nu.
Vi pratade om Beck och Wallander i någon tråd..?.. Igår?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ortonlogi(stavning?) tråden var det i.Är Wallander på fyran nu.
Vi pratade om Beck och Wallander i någon tråd..?.. Igår?
Som jag har förstått det är det minst lämpliga man som omgivning kan göra när en människa råkat ut för en kris är att låta personen själv kontakta en. Det händer inte. Så som jag ser det är det bättre att visa att man finns där genom ett kort samtal eller sms, att finnas men ändå låta personen ha sin frihet och själv berätta.
Vännen ringde upp igen, den la på efter första samtalet eftersom den inte ville att jag skulle höra den gråta. Nu pratar vi som vanligt.Jag säger som @Squie hör av dig på sms eller ett kort samtal, när man själv är i kris så orkar man inte ringa många gånger.
Kacklande- tuppen- trådenOrtonlogi(stavning?) tråden var det i.
I så fall är jag också kinkig. Hade jag bjudit hem någon som plötsligt drar med sig en till så hade jag inte blivit tokglad, hade det dessutom varit någon vars existens jag inte kände till så hade jag blivit ännu mindre glad. Hade nog tagit en diskussion med den jag bjudit hem också och sagt att det inte var ok beteende.Nej inte ett ord om att det ens fanns någon som hon dejtade. Är inget direkt nytt förhållande heller, inte för att hon behöver berätta men eftersom de kommer hem till oss (fast svärmors hus) så hade det varit skönt med ett sms, typ "xx hänger med imorgon också".
Är säkert bara jag som är kinkig.
Fast vi hade inte bjudit dem. Bor två familjer på samma gård så är lite udda situation. Om de bara skulle till oss hade jag med blivit riktigt sur, nu stör jag mig bara på det.I så fall är jag också kinkig. Hade jag bjudit hem någon som plötsligt drar med sig en till så hade jag inte blivit tokglad, hade det dessutom varit någon vars existens jag inte kände till så hade jag blivit ännu mindre glad. Hade nog tagit en diskussion med den jag bjudit hem också och sagt att det inte var ok beteende.
Fast vi hade inte bjudit dem. Bor två familjer på samma gård så är lite udda situation. Om de bara skulle till oss hade jag med blivit riktigt sur, nu stör jag mig bara på det.
Fast ibland önskar man att man kunde bli så förbannad men funkar inte så när man är fler än en familj tyvärr.Ah, ja då har jag nog inget att komma med
Dags att lägga sig.
Har skruvat dit träbitar som ska hålla sängen på plats så jag får sova.
Imorgon är en ny tuff dag på jobbet. Inga böcker kom i veckan som var utlovat och jag har ingen hjälp av den som borde vara andra halvan av mitt arbetslag. Jag är ett eget arbetslag och det är skitjobbigt. Vet inte vad jag ska göra, hur jag ska göra det och vad det ska leda till. Men det tar vi tag i imorgon bitti.
Öhm sorry råkade bli lite till mig där Käkar ost och dricker appassimento
Ligger i sängen med hundarna och försöker glömma bort att det snart är måndag.
Alltså, sannolikheten för att du ska festa är som betydligt högre än för att du ska sitta hemma. Ingen är förvånad att du ska festa imorrnJAG ÄLSKAR MÅNDAGAR, jag har döpt om det till lillLördag
Kommer dra ut på fest, garanerat!
Alltså, sannolikheten för att du ska festa är som betydligt högre än för att du ska sitta hemma. Ingen är förvånad att du ska festa imorrn