Har reggat hälften av koderna. Förbereder mig på att sucka över Citygross störiga kvitton. Willys kvitton är föredömliga!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för koder och vart regeristrerar du dom`? Och, vad får du ut av detHar reggat hälften av koderna. Förbereder mig på att sucka över Citygross störiga kvitton. Willys kvitton är föredömliga!
Störa dig eller dra med en okänd pojkvän?Jag förstår dig, men jag skulle säkert kunna göra något liknande själv.
Vad är det för koder och vart regeristrerar du dom`? Och, vad får du ut av det
Jag skulle nog också störa mig, men samtidigt skulle jag kunna dra med en okänd pojkvän. Dock beror det på vem jag skulle hem till.Störa dig eller dra med en okänd pojkvän?
Ja gärna! Jag är student, så allt extra jag kan få genom undersökningar å sånt är alltid kul Är med i dinåsikt.se, brukar få ut ett par biobiljetter om åretDet är ett scanningprojekt via ett undersökningsföretag. Jag får poäng för detta som jag växlar in mot t.ex. presentkort på Ving, biocheckar eller köksprodukter av olika slag. Sen gillar jag sånt överhuvudtaget
Vill du också scanna all mat du handlar så kan jag värva dig
Fast utan att säga något innan? Att han hänger med gör inget, någon gång måste man träffa honom men hade gärna velat veta innan man kollade ut genom fönstretJag skulle nog också störa mig, men samtidigt skulle jag kunna dra med en okänd pojkvän. Dock beror det på vem jag skulle hem till.
Hem till mamma skulle jag kunna göra det.Fast utan att säga något innan? Att han hänger med gör inget, någon gång måste man träffa honom men hade gärna velat veta innan man kollade ut genom fönstret
Ja gärna! Jag är student, så allt extra jag kan få genom undersökningar å sånt är alltid kul Är med i dinåsikt.se, brukar få ut ett par biobiljetter om året
Men till de flesta andra skulle jag dock säga till in jag kom.Fast utan att säga något innan? Att han hänger med gör inget, någon gång måste man träffa honom men hade gärna velat veta innan man kollade ut genom fönstret
Ja, hos oss blir det så udda då vi är två familjer men menMen till de flesta andra skulle jag dock säga till in jag kom.
Åh, jag vet inte vad jag ska göra. Det ringde precis en vän och berättade att det hänt något allvarligt, ville inte berätta exakt vad, tydligen låg någon inne på sjukhuset och det var allvarligt. Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga, mer än att "ta hand om dig nu". Är så dålig på sådana situationer, nu skulle vännen bara jobba imorgon och troligen sjukskriva sig från jobbet. Skulle även höra av sig när den kan/vill. Så nu antar jag det är att avvakta och låta det vara tills vännen känner sig redo att berätta vad som hänt. Vill finnas där för vännen, men vill inte vara pushig. Så svårt det här.
Jag säger som @Squie hör av dig på sms eller ett kort samtal, när man själv är i kris så orkar man inte ringa många gånger.Åh, jag vet inte vad jag ska göra. Det ringde precis en vän och berättade att det hänt något allvarligt, ville inte berätta exakt vad, tydligen låg någon inne på sjukhuset och det var allvarligt. Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga, mer än att "ta hand om dig nu". Är så dålig på sådana situationer, nu skulle vännen bara jobba imorgon och troligen sjukskriva sig från jobbet. Skulle även höra av sig när den kan/vill. Så nu antar jag det är att avvakta och låta det vara tills vännen känner sig redo att berätta vad som hänt. Vill finnas där för vännen, men vill inte vara pushig. Så svårt det här.
Och inte fick vi rätt mat med hem heller!Sitter i driven på Burger King. Känns bra att äta sånt nu när vi varit och tränat
Sms möjligtvis, eller fb. Men jag klarade knappt att se telefonen än mindre prata i den. Speciellt inte svara om nån ringde. Det bara förvärrade allt.Som jag har förstått det är det minst lämpliga man som omgivning kan göra när en människa råkat ut för en kris är att låta personen själv kontakta en. Det händer inte. Så som jag ser det är det bättre att visa att man finns där genom ett kort samtal eller sms, att finnas men ändå låta personen ha sin frihet och själv berätta.