Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lagt ut lite av hästgrejerna på fb i köp å säljgrupp, blivit av med träns och 2 schabrak iaf, Helst vill jag ju sälja sadeln, men det kommer väl förhoppningsvis.
Känner mig också ensam idag, och lite dyster, men det är nog som @RedHyuuga säger, har nog lite med vädret att göra (och att jag är sjukt trött eftersom jag inte kunnat sova inatt...)

Kan nog vara så. Önskar att det kunde ha varit lite sol idag så att man hade orkat ta en ridtur. Funderar på om jag ska baka något, men vet inte vad.

Och jobbångest har jag med. :arghh::banghead:

Lagt ut lite av hästgrejerna på fb i köp å säljgrupp, blivit av med träns och 2 schabrak iaf, Helst vill jag ju sälja sadeln, men det kommer väl förhoppningsvis.
Känner mig också ensam idag, och lite dyster, men det är nog som @RedHyuuga säger, har nog lite med vädret att göra (och att jag är sjukt trött eftersom jag inte kunnat sova inatt...)
Ja, lite sol hade inte skadat, men det kommer nog. Hoppas jag i alla fall. :)

Känns som om jag har sprugit 10 mil om dagen, blivit påkörd av ett tåg, ätit en näve sömntabletter och varit på raveparty i tre dagar!

Men jag är bara "normalt" trött enligt min neurolog och har inga kongnitiva problem!?! Måtte han få äta bajs när utredningen är klar!

Fan.....tastiskt... glömde stänga av spisen när jag poppade popcorn så några blev brända... :banghead:
Tur i oturen att inte alla popcornen blev brända, hade tömt grytan lite pö om pö innan det hände, oh well.

Jag är verkligen inne i en sjukt kass matperiod. frukost/lunch på donken med en happy meal vid halv elva idag, sen har jag bara ätit den andra bakelsen (säljs ju i 2-pack), och lite polly bilar och dumle pepparkaka kolor :banghead::banghead::banghead: Kanske inte konstigt att min mage strular och jag har huvudvärk...

Jag vill titta på något, men vet inte vad, sitter och tittar bland mina DVD men känner inte för att se något, vet ju hur dom slutar. Hm, i-landsproblem de luxe.

Hur menar du? Att hon inte sagt något om honom tidigare?
Nej inte ett ord om att det ens fanns någon som hon dejtade. Är inget direkt nytt förhållande heller, inte för att hon behöver berätta men eftersom de kommer hem till oss (fast svärmors hus) så hade det varit skönt med ett sms, typ "xx hänger med imorgon också".
Är säkert bara jag som är kinkig.

Nu har vi ocksa vintertid och jag och hundarna ar inte riktigt overens om hur snart vi maste up pa riktig promenad innan de gar i taket har hemma. Jag hade garna suttit kvar har pa Buke ett tag till, men Diva borjar bli tamligen hopplos ... ivrigt pahejad av Mandy.:cautious:

Nej inte ett ord om att det ens fanns någon som hon dejtade. Är inget direkt nytt förhållande heller, inte för att hon behöver berätta men eftersom de kommer hem till oss (fast svärmors hus) så hade det varit skönt med ett sms, typ "xx hänger med imorgon också".
Är säkert bara jag som är kinkig.
Jag förstår dig, men jag skulle säkert kunna göra något liknande själv.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
573
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
762
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar