Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pratade med IKEA. :banana:

Det kommer en ny säng på fredag. De tyckte allt var jättemärkligt och funderade om jag ville att de skulle komma ut och kolla vad som var fel. Vilket jag avböjde. Sängramen är stabil och hel, madrassen har utsatts för kraftigt våld.

De tyckte itne det var något issue alls att ge mig en ny madrass. Och hoppades att det var en annan - talbar - chaufför.

Pratade med IKEA. :banana:

Det kommer en ny säng på fredag. De tyckte allt var jättemärkligt och funderade om jag ville att de skulle komma ut och kolla vad som var fel. Vilket jag avböjde. Sängramen är stabil och hel, madrassen har utsatts för kraftigt våld.

De tyckte itne det var något issue alls att ge mig en ny madrass. Och hoppades att det var en annan - talbar - chaufför.

IKEA har faktiskt väldigt bra kundtjänst. De gånger det varit något problem med en vara har de löst det hela snabbt och smidigt :up:

Bara att hålla tummarna för en annan chaufför då! :devil:

Har hittills idag inte gjort mycket. Vi har ätit frukost och inte så mycket annat. Ska snart skriva kort som vi ska skicka till min mamma på hennes födelsedag och till min pappa på fars dag.

Det åkte just förbi ambulans och brandbilar med fullt pådrag här, läskigt!
(inte van vid sånt i skogen, den enda som åkt ambulans i byn sen jag flyttade ner är jag ;) )

Käkar lite mer tårta och shoppar lite kläder till äldsta sonen. Nackdelen är att han måste komma och kika hela tiden för mamma har tydligen dålig smak :p :angel:

@stjarnhimmel och @EmmaW fröken fux =Leila, hästen jag haft på foder sen augusti förra året. Fick ta det tunga beslutet att lämna tillbaka henne nu när jag inte mår bra och är för stressad för att hinna med skola med pendling 3 timmar om dagen, eget företag och hästen. Och eftersom jag är student har jag inte ekonomi att hålla häst som bara står (och inte samvete till det heller)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
573
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
762
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar