Sitter nu och dricker mitt morgonte, ska motivera mig att göra något idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pratade med IKEA.
Det kommer en ny säng på fredag. De tyckte allt var jättemärkligt och funderade om jag ville att de skulle komma ut och kolla vad som var fel. Vilket jag avböjde. Sängramen är stabil och hel, madrassen har utsatts för kraftigt våld.
De tyckte itne det var något issue alls att ge mig en ny madrass. Och hoppades att det var en annan - talbar - chaufför.
Examensarbetet saknas för att jag ska kunna ta min högakoleingenjörs examen
Håller med.
Men samtidigt inser jag att min erfarenhet av relationer är dålig då jag utgår från att jag inte kan det med sambo.
Skriver om eurokoder, det är eurokoderna som bestämmer hur vi ska dimensionera våra byggnader. Egentligen är det bara bearbetning av texten kvar.Samma för mig. Det är den jag försöker få grepp om nu. Vad ska du skriva om?
Fin i kanten?En av mina utekatter kom just in och kastade sig på lådan är tämligen säker på att hon kommer att springa ut igen så fort jag öppnar dörren
Fin i kanten?
Hela skogen är ju en bra låda?En av mina utekatter kom just in och kastade sig på lådan är tämligen säker på att hon kommer att springa ut igen så fort jag öppnar dörren