Kollar på Modern family. Känner mig rätt utvilad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror att den gamla sängramen är helt ok (en Malm) . Däremot tror jag - utan att ha orkat kolla - att bäddmadrassen fått sig en knäck. Den knakar ju. En stabil träkonstruktion ska inte knaka. Framförallt inte som helt ny. Nånstans är det galet. Han som tryckte upp madrassen fel så den fastnade i trappan tog i för kung och fosterland och det gick åt en hel del våld för att få loss den igen.Reklamera, det är inte ditt problem så de får fixa det (dvs byta ut ramen). Jag antar att det är en resårmadrass plus bäddmadrass så kan du inte sova på de två direkt på golvet och få hjälp av grannen att ställa ramen åt sidan?
Hade jag kunnat hade jag gärna åkt ner och hjälpt dig men Saaben är på verkstan
*stor kram*
Så är det säkert! Vi har haft varg på gården men jag är ändå inte så rädd för dem. Jag får dock panikattacker av ormar inklusive i SverigePa strander och i tatorter behover man inte alls fundera over ormar, och inte heller i norra delarna ... inte sa mycket i alla fall. Sjalv tycker jag definitivt att det ar laskigare med vargar i Sverige an ormar har ... Jag gissar att man vanjer sig vid hur man dealar med naturen dar man lever.
Jag tror att den gamla sängramen är helt ok (en Malm) . Däremot tror jag - utan att ha orkat kolla - att bäddmadrassen fått sig en knäck. Den knakar ju. En stabil träkonstruktion ska inte knaka. Framförallt inte som helt ny. Nånstans är det galet. Han som tryckte upp madrassen fel så den fastnade i trappan tog i för kung och fosterland och det gick åt en hel del våld för att få loss den igen.
jag antar att en säng inte är konstruerad för att tåla belastning diagonalt elelr från sidorna.
Nåväl det visar sig.
Tack för omtanke
Jag tror att den gamla sängramen är helt ok (en Malm) . Däremot tror jag - utan att ha orkat kolla - att bäddmadrassen fått sig en knäck. Den knakar ju. En stabil träkonstruktion ska inte knaka. Framförallt inte som helt ny. Nånstans är det galet. Han som tryckte upp madrassen fel så den fastnade i trappan tog i för kung och fosterland och det gick åt en hel del våld för att få loss den igen.
jag antar att en säng inte är konstruerad för att tåla belastning diagonalt elelr från sidorna.
Nåväl det visar sig.
Tack för omtanke
Leila bakar? Var hon på besök?På väg hem efter att ha lämnat tillbaka Leila
men?Dricker kaffe, äter glass till frukost och kollar på Nalle Puh på tv.
Bara för att jag kan. (skönt att bo själv )
På väg hem efter att ha lämnat tillbaka Leila
Håller med.Dricker kaffe, äter glass till frukost och kollar på Nalle Puh på tv.
Bara för att jag kan. (skönt att bo själv )
Vem är Leila?På väg hem efter att ha lämnat tillbaka Leila