Hade tänkt plugga idag, men har inte kommit igång än. Men snart är lägenheten färdig städad!
Har pluggat, men inte attans var det lätt inte o inte blev det speciellt mkt heller gjort.
Skulle behöva städa lägenhet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade tänkt plugga idag, men har inte kommit igång än. Men snart är lägenheten färdig städad!
Jag skulle vart klar för över två år sen, så några dagar hit eller dit gör inte så stor skillnadHar pluggat, men inte attans var det lätt inte o inte blev det speciellt mkt heller gjort.
Skulle behöva städa lägenhet.
Det är det!Håller tummarna att de INTE gör det!
Just nu har denna tant mkt moget just kommit hem och har satt fötterna i ett fotbad. Nya skor och shoppingtur var en jävligt dålig idé!
Har käkat delikat middag (kummelfilé med betor och chablis till det) på kvartershaket. Därefter lyckats publicera ett inlägg på bloggen och tänker nu att det snart är legitimt att gå och lägga sig. Det är det va...?
Jag skulle vart klar för över två år sen, så några dagar hit eller dit gör inte så stor skillnad
Examensarbetet saknas för att jag ska kunna ta min högakoleingenjörs examenKänner igen det där.
Vad pluggar du och vad skulle du ha varit klar med?
Sex stycken vad? Nu får du specificera vettu. Annars kan den eh... onda fen (?) inte skicka nånting. Än mindre sex av detta nånting. Skärpning.Jag behöver ha sex.
Jubbe.Sex stycken vad? Nu får du specificera vettu. Annars kan den eh... onda fen (?) inte skicka nånting. Än mindre sex av detta nånting. Skärpning.
Fick sms idag av telia att min surfa snart var slut, välplanerat här medHar knappt en 1gb kvar på månadens surf, välplanerat
Jubbe, är det en sån där förkortning? Jubiléums-nånting?Jubbe.
@athena_arabians kan förklara om det behövs.
Det var faktiskt en som stod å tittade på bakelserna samtidigt som mig fast han tog ingen.
Han såg ut att vara typ 16 Och nej, inte snygg Annars hade jag ju kunnat ragga liteVar han snygg?
Jubbe.
@athena_arabians kan förklara om det behövs.
Jubbe, är det en sån där förkortning? Jubiléums-nånting?
Han såg ut att vara typ 16 Och nej, inte snygg Annars hade jag ju kunnat ragga lite
Men. De tar inte upp de alternativen här:Jubbe = nuppa, göka, ligga, knulla, älska, bumping ugly etc på norrländska
Men. De tar inte upp de alternativen här:
Hur ska jag då kunna alla varianter? Hm?