Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas allt gått bra för dig
Nu när du pratar Portland så inser jag att jag nog aldrig pratade klart med dig om Cali osv förut.
Min familj (föräldrar + bror med fru) bor i Camarillo och Ventura, om du har koll. mellan L.A. och Santa Barbara på 101an. Så det är dit jag åker varje jul/nyår och får lite sol. Mina föräldrar har hus i Alingsås där de spenderar somrarna, och nu är våra Alingsåsgrannar på besök i Cali och jag är sååå avis... Längtar som tusan, men det är ju bara två mån kvar så jag klarar mig nog.
Här blir det inte heller något party i kväll Utan cola och tacos framför datornJag har en livlig kväll. Här är det minsann inga utsvävningar med halloweenfester å grejer inte
Jag ska nog faktiskt åka iväg till maxi och köpa cola, och en prinsessbakelse eller nått. Sjukt sugen på marsipan av nån anledning..Här blir det inte heller något party i kväll Utan cola och tacos framför datorn
En konstig fråga, men hur mycket ormar är det i USA egentligen? T.ex. i californien, hur rädd behövde man bara i tätort, stränder osv?Jag ar sa valdigt fortjust i Californien. Sarskilt "The Bay Area" med sin mycket diversa befolkning och enorma acceptance av "olika" manniskor. Det ar valdigt mycket sa har i Portland ocksa och det ar ganska fantastiskt att bara ga i affarer och hora alla olika sprak som talas.
Har regnar det och ar riktigt hostvader idag. De flesta trad ar gula och vissa borjar tappa loven ... och jag funderar pa varfor jag ar i Portland och inte kvar i CA Det ar dock mycket trevligt att ha sonerna nara sa nasta utflyckt till varmen blir nog inte forran i January eller February. Da lockar Arizona och en tripp langst sodra gransen till Florida och sonen dar
Har ni så varmt???Tror ni det är fel på min väder-app?
Den säger att det är 46 grader hos mig...
Bor några mil utanför Sthlm..
Tydligen... Jag som tagit fram täckjackan precis...Har ni så varmt???
Jag är inte avundsjuk på era 46 graderTydligen... Jag som tagit fram täckjackan precis...
Det är kanske jag som är tuppen i grannens gryta!!Jag är inte avundsjuk på era 46 grader
Inte många som ska köpa bakelser?Kan ju inte påstå att man behöver trängas på maxi ikväll