Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på min underbara inbyggda balkong med infravärmen på och en stor kopp kaffe (som snart är slut dock... :meh: ) och läser tentor. Har knappt börjat och redan hittat ett potientiellt bedömningsproblem.

Samtidigt funderar jag över hur jag ska inreda min fina balkong. Eller kanske snarare hur jag ska pynta den för att få den awesomecakes. Har soffa, hylla och bord. Ett par ljuslyktor och en inflyttningspresent i form av ett höstigt blomsterarr.

@Trott
Låter som ett tufft men klokt beslut. Hoppas du får det lite lugnare nu och snart mår bättre :heart

Hämtat halm igen. Ibland tycker jag trots allt lite om Kräket (bilen). Ska strax rida ut med alla i stallet, sen väntar grillning :d

@Trott
Låter som ett tufft men klokt beslut. Hoppas du får det lite lugnare nu och snart mår bättre :heart

Hämtat halm igen. Ibland tycker jag trots allt lite om Kräket (bilen). Ska strax rida ut med alla i stallet, sen väntar grillning :d
Ja det är nog bäst för både mig och häst, även om det såklart är mycket tråkigt. Tack! :heart

Sådär ja, varit ute på promenad med hästen. Känns lite ensamt idag, tänkte att en promenad skulle liva upp mig lite men icke. Nåväl, får väl hitta något roligt att titta på istället.

Skriver om eurokoder, det är eurokoderna som bestämmer hur vi ska dimensionera våra byggnader. Egentligen är det bara bearbetning av texten kvar.

Vad skriver du om?

Jag skriver om spiritualitet. Ett komplext område inom människan. Många förknippar det med religion men det är så mycket mer. Jag önskar jag hade kommit längre än vad jag gjort. Omständigheter jag inte har rått över har gjort att jag är där jag är.

Sitter på min underbara inbyggda balkong med infravärmen på och en stor kopp kaffe (som snart är slut dock... :meh: ) och läser tentor. Har knappt börjat och redan hittat ett potientiellt bedömningsproblem.

Samtidigt funderar jag över hur jag ska inreda min fina balkong. Eller kanske snarare hur jag ska pynta den för att få den awesomecakes. Har soffa, hylla och bord. Ett par ljuslyktor och en inflyttningspresent i form av ett höstigt blomsterarr.

Vad är det för ämne du rättar tentor om

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
573
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
762
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar