Hela skogen är ju en bra låda?
Men det har hen kanske inte märkt?
Båda damerna är lite kinkiga... när det gäller allt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hela skogen är ju en bra låda?
Men det har hen kanske inte märkt?
Snöglob?Ok, min hjärna står still... vad sjutton heter snow globe på svenska?!
Eh, snökula?Ok, min hjärna står still... vad sjutton heter snow globe på svenska?!
Är det det, jag tycker det låter konstigtSnöglob?
Snöglob om man googlar. Man får iaf fram bilder på glasbollar med snö i.Ok, min hjärna står still... vad sjutton heter snow globe på svenska?!
Snöglob?
Eh, snökula?
Snöglob
Vafan, jag kommer inte heller på det
Snöglob om man googlar. Man får iaf fram bilder på glasbollar med snö i.
Ja det är nog bäst för både mig och häst, även om det såklart är mycket tråkigt. Tack!@Trott
Låter som ett tufft men klokt beslut. Hoppas du får det lite lugnare nu och snart mår bättre
Hämtat halm igen. Ibland tycker jag trots allt lite om Kräket (bilen). Ska strax rida ut med alla i stallet, sen väntar grillning
Är det något i luften? Känner mig också ensam.Sådär ja, varit ute på promenad med hästen. Känns lite ensamt idag, tänkte att en promenad skulle liva upp mig lite men icke. Nåväl, får väl hitta något roligt att titta på istället.
Skriver om eurokoder, det är eurokoderna som bestämmer hur vi ska dimensionera våra byggnader. Egentligen är det bara bearbetning av texten kvar.
Vad skriver du om?
Sitter på min underbara inbyggda balkong med infravärmen på och en stor kopp kaffe (som snart är slut dock... ) och läser tentor. Har knappt börjat och redan hittat ett potientiellt bedömningsproblem.
Samtidigt funderar jag över hur jag ska inreda min fina balkong. Eller kanske snarare hur jag ska pynta den för att få den awesomecakes. Har soffa, hylla och bord. Ett par ljuslyktor och en inflyttningspresent i form av ett höstigt blomsterarr.
Vad är det för ämne du rättar tentor om
Är nog hösten, väldigt grått ute idag och lite dåligt ljus, kanske det som påverkar också?Är det något i luften? Känner mig också ensam.
Kan nog vara så. Önskar att det kunde ha varit lite sol idag så att man hade orkat ta en ridtur. Funderar på om jag ska baka något, men vet inte vad.Är nog hösten, väldigt grått ute idag och lite dåligt ljus, kanske det som påverkar också?