Ninnurur
Trådstartare
Apropå vin! Igår drack vi det vin (Torres las mulas) som @athena_arabians tipsat om och det fick väl godkänt av oss alla!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
måste gå till tandhygienisten först och fixa rödvinsfläckarna på tänderna, sen är allt grönt för fest vettö!
Apropå vin! Igår drack vi det vin (Torres las mulas) som @athena_arabians tipsat om och det fick väl godkänt av oss alla!
Hon kan bo med mig!!! Och ta selfies!
Kallas...Pay-back-time.
Surar över att någon är inne på mitt netflixkonto och förstör mitt tittande. Vet inte vem det är, har klickat i att alla enheter ska loggas ut men det kan ju ta upp till 8h. Bytt lösen. Sjukt störigt. Vet inte om jag delat kontot med någon, inte vad jag minns. Men personen borde märkt problem eftersom jag kollade, sedan medan jag bytte program hoppade människan in... en stund senare lyckades jag börja kika igen, för att sedan inte få titta mer när jag skulle byta program igen. Stööööörigt.
@LadyCovergirl du får gärna skvallra för mig med om undersökningen!
Gör en till användare som du kan använda tillfälligt på samma konto! Jag har fem användare och vi tittar alla på Netflix samtidigt utan problem
Funkar jättebra för oss alla att dela kontot! Tänkte att du kan ha det undertiden den anonyma användaren fortfarande använder sig av ditt konto och utloggningen av alla enheter går igenom.Fast jag vill ju veta vem det är som snyltar på mig! Men ska testa. Men det är ju askorkat (av netflix) om det funkar?