Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Surar över att någon är inne på mitt netflixkonto och förstör mitt tittande. Vet inte vem det är, har klickat i att alla enheter ska loggas ut men det kan ju ta upp till 8h. Bytt lösen. Sjukt störigt. Vet inte om jag delat kontot med någon, inte vad jag minns. Men personen borde märkt problem eftersom jag kollade, sedan medan jag bytte program hoppade människan in... en stund senare lyckades jag börja kika igen, för att sedan inte få titta mer när jag skulle byta program igen. Stööööörigt.

Surar över att någon är inne på mitt netflixkonto och förstör mitt tittande. Vet inte vem det är, har klickat i att alla enheter ska loggas ut men det kan ju ta upp till 8h. Bytt lösen. Sjukt störigt. Vet inte om jag delat kontot med någon, inte vad jag minns. Men personen borde märkt problem eftersom jag kollade, sedan medan jag bytte program hoppade människan in... en stund senare lyckades jag börja kika igen, för att sedan inte få titta mer när jag skulle byta program igen. Stööööörigt.

Gör en till användare som du kan använda tillfälligt på samma konto! Jag har fem användare och vi tittar alla på Netflix samtidigt utan problem :p

Gör en till användare som du kan använda tillfälligt på samma konto! Jag har fem användare och vi tittar alla på Netflix samtidigt utan problem :p

Fast jag vill ju veta vem det är som snyltar på mig! Men ska testa. Men det är ju askorkat (av netflix) om det funkar?

Fast jag vill ju veta vem det är som snyltar på mig! Men ska testa. Men det är ju askorkat (av netflix) om det funkar?
Funkar jättebra för oss alla att dela kontot! Tänkte att du kan ha det undertiden den anonyma användaren fortfarande använder sig av ditt konto och utloggningen av alla enheter går igenom.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
573
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar