Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej och hå, måndag morgon! Har haft fullt upp fram tills nu, och nu sitter jag bara vid datorn en snabbis för att lägga in allt som hänt hittills idag innan jag glömmer det. Sen ska jag fortsätta skruva IKEA-stolar så att vi har någonstans att sitta när vi ska ha möte med företaget som gjort vårt nya datasystem :D

A ville förresten inte åka till dagis, hon vill bo hos @ASKAPLASKA :love: Ska följa med på jobbet och så till och med :up: ;)

Blev väckt av en lövblåsare. Men nu, när jag är vaken är han som bortblåst (pun intended).
Det är ju blåsigt ute ändå idag, räcker inte det? Måste man gå omkring med en maskin på ryggen och skapa ännu mer vind?:p

De är bra när de används åt andra hållet som lövsugare:D
Har en själv. Dock får man ju springa och tömma säcken rätt ofta på löv.
Men behövs här då då det på vallen runt huset växer många lönnträd.
Förra året hade det samlats en rolig hög löv kring ena ytterdörren:sneaky:

Ovanpå allt ska jag ta mig till Gbg på torsdag för att hjälpa älsklingen hem med hans fynd (Volvovalp). Kunde varit kul eftersom jag kommer att ha några timmar innan han slutar. Jag är pank, dvs det blir inget kul utan rulla tummar på stationen :meh:

Du kanske har fått erbjudande om trevligheter redan, men om inte så undrar jag - vilken tid gäller det? Jag bjuder på fika på Centralen om det passar med mina tider! :-)

Försöker jobba, men det går sådär :meh: Vi har ingen internetuppkoppling :banghead::banghead:

Surfar nu från telefonen..

Du kanske har fått erbjudande om trevligheter redan, men om inte så undrar jag - vilken tid gäller det? Jag bjuder på fika på Centralen om det passar med mina tider! :-)

Tåget ska komma in till Centralen kl 12.10 på torsdag så det vore supertrevligt att träffas. Kanske lunch? Särbon har sagt att han givetvis betalar lunch åt mig ;)

Om inte lunch passar tar jag gärna en fika, alltid kul att träffa Bukefalister! :) Särbon jobbar utanför Laholm så han kommer nog inte upp till Gbg förrän sent (han jobbar torsdag men ska försöka komma ifrån tidigare).

Apropå att väckas av intressanta saker så började asfalteringen av gatan utanför mig kl 6 imorse. Sängen skakade av det :D Då vaknade iaf jag!

Min far köpte en lövblåsare för ett tag sedan - fast hans telefon ansåg att det var en lövskog han hade köpt. Jag tyckte att det lät mkt spännande med en hel lövskog!

Det lär väldigt spännande plus att man lär behöva en lövblåsare! Eller göra som jag, låt så mycket av löven som möjligt multna under vintern och räfsa dem på våren :D

Sitter och försöker välja vad jag ska ta för julklapp från jobbet.
Vi har fått sånt där att vi får välja själva och det måste göras innan 4/11 så dom hinner levereras.

Sitter och försöker välja vad jag ska ta för julklapp från jobbet.
Vi har fått sånt där att vi får välja själva och det måste göras innan 4/11 så dom hinner levereras.

Vi fick ett mail förra veckan om att Trafikverket inte kommer att ge julklappar längre. Kanske lika bra, de var inte mycket att hänga i julgranen iaf. Det var bättre på Banverkets tid minsann ;)

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
573
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar