Jag läste "rövblåsare" först
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev väckt av en lövblåsare. Men nu, när jag är vaken är han som bortblåst (pun intended).
Det är ju blåsigt ute ändå idag, räcker inte det? Måste man gå omkring med en maskin på ryggen och skapa ännu mer vind?
Ovanpå allt ska jag ta mig till Gbg på torsdag för att hjälpa älsklingen hem med hans fynd (Volvovalp). Kunde varit kul eftersom jag kommer att ha några timmar innan han slutar. Jag är pank, dvs det blir inget kul utan rulla tummar på stationen
Du kanske har fått erbjudande om trevligheter redan, men om inte så undrar jag - vilken tid gäller det? Jag bjuder på fika på Centralen om det passar med mina tider! :-)
Min far köpte en lövblåsare för ett tag sedan - fast hans telefon ansåg att det var en lövskog han hade köpt. Jag tyckte att det lät mkt spännande med en hel lövskog!
Apropå att väckas av intressanta saker så började asfalteringen av gatan utanför mig kl 6 imorse. Sängen skakade av det Då vaknade iaf jag!
Sitter och försöker välja vad jag ska ta för julklapp från jobbet.
Vi har fått sånt där att vi får välja själva och det måste göras innan 4/11 så dom hinner levereras.
@Marita73: Kan du se till att tåget från Falun till Gbg torsdag morgon går som det ska? Jag har ingen lust att ha resestrul
Ehm, dels jobbar jag i Vaggeryd med omnejd och så är jag ledig på torsdag men jag ska absolut försöka