Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi fick ett mail förra veckan om att Trafikverket inte kommer att ge julklappar längre. Kanske lika bra, de var inte mycket att hänga i julgranen iaf. Det var bättre på Banverkets tid minsann ;)
Jag trodde inte att vi skulle få julklapp men det får vi och det är faktiskt bra grejor att välja på. Det är väl därför det är så svårt.

Du kan ju tänka på det iaf! :p "Tåg i tid, tåg i tid" :rofl:

Det är iaf ett direkttåg så jag slipper byten. När jag åkte till Skåne för en arabhästutställning för ett antal år sedan hade jag typ fem byten :meh:
FY fan för så många byten! Jag har två när jag åker från kristianstad till Ludvika, först får jag åka åt "fel" håll till Hässleholm 25 min å byta till Sj som tar mig till Örebro eller mjölby, sen bergslagståget till Ludvika :meh:

FY fan för så många byten! Jag har två när jag åker från kristianstad till Ludvika, först får jag åka åt "fel" håll till Hässleholm 25 min å byta till Sj som tar mig till Örebro eller mjölby, sen bergslagståget till Ludvika :meh:

Det var dessutom några springbyten, med tung packning och skitvarmt :wtf:

Tåget ska komma in till Centralen kl 12.10 på torsdag så det vore supertrevligt att träffas. Kanske lunch? Särbon har sagt att han givetvis betalar lunch åt mig ;)

Om inte lunch passar tar jag gärna en fika, alltid kul att träffa Bukefalister! :) Särbon jobbar utanför Laholm så han kommer nog inte upp till Gbg förrän sent (han jobbar torsdag men ska försöka komma ifrån tidigare).

Åh, typiskt, då blir det svårt. Jag har ett lunchmöte 11:30 - 12:30 - visserligen precis vid Centralen, på Posthotellet - och därefter måste jag skynda mig som f-n tillbaks till kontoret för att sitta i receptionen kl 13. Och på eftermiddagen ska jag på ett jobbevent, annars hade jag sett till att smita tidigt.

Men - hur sent är sent?

Åh, typiskt, då blir det svårt. Jag har ett lunchmöte 11:30 - 12:30 - visserligen precis vid Centralen, på Posthotellet - och därefter måste jag skynda mig som f-n tillbaks till kontoret för att sitta i receptionen kl 13. Och på eftermiddagen ska jag på ett jobbevent, annars hade jag sett till att smita tidigt.

Men - hur sent är sent?

Hur långt är ett snöre? ;) Jag vet faktiskt inte men jag kan tänka mig att han inte kommer före 16-17-tiden. Jag kan PM:a mitt telefonnummer så kan vi väl se om det går att få till något. Jag förväntar mig iaf tips om bra lunchställe :D

Nej, jag ser inte fram emot hemresan, Volvovalpen kan/bör inte köras i mer än 70 km/h... :wtf: det är långt till Svärdsjö/Falun från Göteborg.

Hur långt är ett snöre? ;) Jag vet faktiskt inte men jag kan tänka mig att han inte kommer före 16-17-tiden. Jag kan PM:a mitt telefonnummer så kan vi väl se om det går att få till något. Jag förväntar mig iaf tips om bra lunchställe :D

Nej, jag ser inte fram emot hemresan, Volvovalpen kan/bör inte köras i mer än 70 km/h... :wtf: det är långt till Svärdsjö/Falun från Göteborg.

Det var just det där med snöret jag tänkte på ;) Ja, då är det nog kört ändå för jag måste säkert vara på jobbeventet till 18 någonting. Buuuu! PM:a ditt nummer du, för det kan alltid hända att jag slipper repan på eftermiddagen = kan stanna i stan till eventet börjar :)

Alltså känner mig sjukt fräsch i munnen. Varför gör man inte detta oftare? Har gjort en total tandrengöring, tagit tandsten, missfärgningar och därefter polerat alla gaddarna till perfektion. Som grädde på moset hade jag inga hål! Göttans

Då misstänker jag att du kommer passera nära mig på hemvägen. Tuta så springer jag ut och vinkar :D

Kokar ihop en Nikkaluoktasoppa som jag gjort heeet med hjälp av lite chili och vitlök. Perfekt höstmat. Medan den puttrar pysslar jag lite med annat....

Funderar på tandblekning... har alltså snöat in på tänder :rofl:
Iaf.. pallar inte kladda med ngt hemma, såg att city dental hade 1 timmes behandling med laser. Har ngn gjort detta?

Största problemet är väl att man inte får dricka rödvin på typ tre dagar eller nåt efter behandlingen :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Men alltså...kan man begära lite information, struktur o ordning från lärare på uni/högskole-nivå?
*mutter*

*suck*

Åh...glömde. Käkat lussebulle idag. ;)

Nu är jag suuuur! Någon har tagit min långa stekpinsett, vennligst lägg tillbaka den på sin plats.

Tyvärr kan denna någon inte vara någon annan än jag själv, ingen annan har varit i mitt kök sedan i fredags och jag använden den i går.:banghead:

Nu är jag suuuur! Någon har tagit min långa stekpinsett, vennligst lägg tillbaka den på sin plats.

Tyvärr kan denna någon inte vara någon annan än jag själv, ingen annan har varit i mitt kök sedan i fredags och jag använden den i går.:banghead:

Kaozzz alltså. Mitt tips är att leta på alla orimliga ställen! En gång hittade jag min tv-dosa i kylskåpet tex ;)
Hoppas att den kommer fram!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
573
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar