Oh, jobbar du så nära? Jag jobbar själv i GGVV regionen.Ehm, dels jobbar jag i Vaggeryd med omnejd och så är jag ledig på torsdag men jag ska absolut försöka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh, jobbar du så nära? Jag jobbar själv i GGVV regionen.Ehm, dels jobbar jag i Vaggeryd med omnejd och så är jag ledig på torsdag men jag ska absolut försöka
Ska du åka med tågab?@Marita73: Kan du se till att tåget från Falun till Gbg torsdag morgon går som det ska? Jag har ingen lust att ha resestrul
Äsch. Tråkmåns. Ni kör ju på FEEEEEL sida VänernJag antar att vi åker E20 till Örebro
Du får säga vars jag ska tuta
Oh, jobbar du så nära? Jag jobbar själv i GGVV regionen.
Ser fram emot att göra detsamma när jag är klar med min tandreglering om ca två år.Alltså känner mig sjukt fräsch i munnen. Varför gör man inte detta oftare? Har gjort en total tandrengöring, tagit tandsten, missfärgningar och därefter polerat alla gaddarna till perfektion. Som grädde på moset hade jag inga hål! Göttans
Ska du åka med tågab?
Äsch. Tråkmåns. Ni kör ju på FEEEEEL sida Vänern
"GGVV är en förkortning av de fyra kommunerna Gislaved, Gnosjö, Vaggeryd och Värnamo. Detta företagstäta område i Småland är mer känt som Gnosjöregionen."Känner mig lite dum nu för jag förstår inte alls vart du jobbar
Själv är jag i Vaggeryd, Skillingaryd, Klevshult, Malmbäck och Månsarp.
Meh! Dumpa!!!Min sambo har förstört min myskväll med er, han har den dåliga smaken att inte åka och jobba natt.
Jag vet! Inget vett har hanMeh! Dumpa!!!
Då får du tuta på mig ist.Jag antar att vi åker E20 till Örebro
Du får säga vars jag ska tuta
Nä... Rätt sidaÄsch. Tråkmåns. Ni kör ju på FEEEEEL sida Vänern