Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger i sängen och försöker förstå mig på ett konstigt sms. Fick precis livstecken från en man jag trodde att jag aldrig skulle höra av igen (vilket har varit skönt att tänka på!) och nu efter en månads tystnad hör han av sig. Först frågade han bara i sms hur det var med mig, men nu kom ett till sms som mest fick mig förvirrad. Är så frestande att fråga vad fan han menar, men jag antar att jag borde låta bli...

Funderar på tandblekning... har alltså snöat in på tänder :rofl:
Iaf.. pallar inte kladda med ngt hemma, såg att city dental hade 1 timmes behandling med laser. Har ngn gjort detta?

Största problemet är väl att man inte får dricka rödvin på typ tre dagar eller nåt efter behandlingen :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Jag skulle också vilja göra något. Fast jag kan gott tänka mig att kladda hemma.
Är bara rädd att det ska bli helt misslyckat och jättefläckigt....
Bättre jämngul än leopardmönstrad liksom

Sverigequizen här med. Med ett glas rött och varma mackor. Får se ensam. Trist för då har man ingen att gissa med :(
Sambon sover ett par extratimmar innan nattjobbet då han varit vaken i över ett dygn.

Jag äter riskakor med Cantadou på, mjölk i glaset :d

Går det bra för dig med svaren?

Jag äter riskakor med Cantadou på, mjölk i glaset :d

Går det bra för dig med svaren?
Gick nja idag. Såg inte färdigt utan sparade tills i morgon så kan jag och sambon se på playen. Är ju mycket roligare när man har någon att "tävla" emot.
Jag kommer givetvis inte säga att jag har sett halva så i morgon kommer jag kunna många fler svar :D

Hur gick det för dig?

Gick nja idag. Såg inte färdigt utan sparade tills i morgon så kan jag och sambon se på playen. Är ju mycket roligare när man har någon att "tävla" emot.
Jag kommer givetvis inte säga att jag har sett halva så i morgon kommer jag kunna många fler svar :D

Hur gick det för dig?

Jag hade 16 rätt (783 poäng) så det är väl okej men inte bra :) Hoppas det går bättre för dig imorgon :up:

Ligger i sängen och försöker förstå mig på ett konstigt sms. Fick precis livstecken från en man jag trodde att jag aldrig skulle höra av igen (vilket har varit skönt att tänka på!) och nu efter en månads tystnad hör han av sig. Först frågade han bara i sms hur det var med mig, men nu kom ett till sms som mest fick mig förvirrad. Är så frestande att fråga vad fan han menar, men jag antar att jag borde låta bli...

Varför ska du låta bli? Våga fråga! Var en bitterfitta och ställ frågan rätt ut, det tjänar du på i långa loppet.

Varför ska du låta bli? Våga fråga! Var en bitterfitta och ställ frågan rätt ut, det tjänar du på i långa loppet.

För att jag tänkt säga upp kontakten med dåren och tja, det är ju svårt att göra om jag hela tiden svarar när han väl skriver. (Att bara säga "dra åt helvete" fungerar inte, senast jag provade resulterade det i smsbombning och tre miljarder kontaktförsök på en vecka)

Börjar redan känna stressen komma krypande, har möte med arbetsterapeuten kl 13 imorgon och på sista tiden så blir jag så stressad över alla dessa möten hela tiden! Jag vill helst bara vara hemma och ta det lugnt för jag blir så trött efter dessa möten. Men, men lika bra att få skiten på papper så min neurolog förstår vad jag tjatat om i alla dessa år och då hoppas jag att jag får skriva honom på näsan!

För att jag tänkt säga upp kontakten med dåren och tja, det är ju svårt att göra om jag hela tiden svarar när han väl skriver. (Att bara säga "dra åt helvete" fungerar inte, senast jag provade resulterade det i smsbombning och tre miljarder kontaktförsök på en vecka)

Jag har sagt upp kontakt med många dårar och vissa ska man inte svara och andra är det bäst att göra det så man får slut på det hela. Du ska nog låta hans sms vara obesvarade!

Åh. Kan detta vara samma stolle som vägrad lämna mig i fred för några år sen måne?:angel:
Skämt åt sido. Om han är sån, så svara inte. Ignorera,ignorera, ignorera.

Jag har sagt upp kontakt med många dårar och vissa ska man inte svara och andra är det bäst att göra det så man får slut på det hela. Du ska nog låta hans sms vara obesvarade!

Åh. Kan detta vara samma stolle som vägrad lämna mig i fred för några år sen måne?:angel:
Skämt åt sido. Om han är sån, så svara inte. Ignorera,ignorera, ignorera.

Ni har rätt. Jag ska göra det. Fattar inte egentligen att det ska vara så svårt, för jag blir nästan irriterad bara av att tänka på hur personen betett sig när vi träffats osv. Kanske någon liten ologisk del av mig som hoppas på att han ska plocka fram sin vettiga sida igen (för han har en sådan sida också, men tyvärr kommer den inte fram annat än i undantagsfall)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
573
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar