Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är helt förstörd idag och klockan är inte ens 12 O_o Det är liksom helt sjukt hur trött jag är trots att jag sovit hela natten, men tror att jag har en halsinfektion på väg.

Funderar på om katten dresserat mig för bra :o

För igår skulle hon prompt ut, i sisådär 20 min och nu på morgonen var hon ute ungefär samma tid. Hon springer sen fram till matskålen där mjukmaten serveras och skriker på mig om jag låtsas som jag inte fattar. I söndags hade hon bott här i 2 veckor, så nu när hon börjat få gå ut så belönas hon med mjukmat om hon kommer på inkallning när hon är ute.

Funderar på om katten dresserat mig för bra :o

För igår skulle hon prompt ut, i sisådär 20 min och nu på morgonen var hon ute ungefär samma tid. Hon springer sen fram till matskålen där mjukmaten serveras och skriker på mig om jag låtsas som jag inte fattar. I söndags hade hon bott här i 2 veckor, så nu när hon börjat få gå ut så belönas hon med mjukmat om hon kommer på inkallning när hon är ute.

Jag tycker nog att du fattar lite långsamt, hon borde ha klarat det på en vecka :p :D

Känn dig ägd :rofl:

/Karlsson, betjänt åt två katter

Dottern gick ut till bussen och ringer strax efter för att det är en bil som kör i diket mitt framför henne... Nu verkar det ha gått bra eftersom bilen inte ens stannade utan körde i diket 500 m och sen upp på vägen igen men det är inte kul att behöva ha barnen stå och vänta på bussen längs med vägen... :(

Dottern gick ut till bussen och ringer strax efter för att det är en bil som kör i diket mitt framför henne... Nu verkar det ha gått bra eftersom bilen inte ens stannade utan körde i diket 500 m och sen upp på vägen igen men det är inte kul att behöva ha barnen stå och vänta på bussen längs med vägen... :(
:crazy: FY så otäckt!
Jag skjutsar ju gladeligen BARNET till skolan fortfarande just för tanken på att något sånt "kan" hända... (vi har också större väg där det inte går sakta precis, och hastighetsskyltarna uppfattas som rekommendationer :rage:). Men han är några år yngre än din dotter också... jag ska klippa navelsträngen "sen" :angel:.

:crazy: FY så otäckt!
Jag skjutsar ju gladeligen BARNET till skolan fortfarande just för tanken på att något sånt "kan" hända... (vi har också större väg där det inte går sakta precis, och hastighetsskyltarna uppfattas som rekommendationer :rage:). Men han är några år yngre än din dotter också... jag ska klippa navelsträngen "sen" :angel:.
Planen är att sonen från och med nästa år ska åka samma buss som dottern... :nailbiting::crazy:

Den här dagen började kasst. Åkte hemifrån lite tidigare för att in å posta paket på kvantum, men nej som öppnade ju inte förrän kl 9 :banghead: förbutiken alltså. Åker drive in på konditori å köper fralla för jag är ju lite tidig till praktiken. Kommer till praktiken och ser att jag glömt matpåsen hemma :banghead::arghh: ingen lunch inga bananer och ingen choklad :banghead::rage:

Fysjutton... Är det vanligt att folk kör för fort där så kanske du kan tipsa polis(?) om att ha kontroller där ibland eller sätta upp en hastighetskamera precis innan busshållplatsen...

Fysjutton... Är det vanligt att folk kör för fort där så kanske du kan tipsa polis(?) om att ha kontroller där ibland eller sätta upp en hastighetskamera precis innan busshållplatsen...
Det är 100 väg med vajerräcken... Så även om de kör lagligt så är det otäckt fort... Värst är väl de som inte har koll på bilen, den här hade skurit ner i kanten på asfalten, följt med ner i diket och sen upp på vägen igen... Den hade lika gärna kunnat vält...

Man vet att man officiellt är inkvalad som surtant när man på morgonen slår upp fönstret och vrålar: "håll käft ungjävlar!!!" åt ungarna på innergården.
Till mitt försvar vill jag tillägga att de då hade haft skriktävling i stil med Ronja Rövardotter i ca 30 minuter utan att ngn vuxen hade avbrutit detta imbecilla och högst störande tilltag...

:banghead::banghead::banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
573
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar