Kan inte sova heller... men skippar gärna skådespelare för särbon
... fast Vin Diesel är ju inte fel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag måste också erkänna hur ofräckt det än låter....ingen famn är bättre än min goe sambosKan inte sova heller... men skippar gärna skådespelare för särbon
Funderar på om katten dresserat mig för bra
För igår skulle hon prompt ut, i sisådär 20 min och nu på morgonen var hon ute ungefär samma tid. Hon springer sen fram till matskålen där mjukmaten serveras och skriker på mig om jag låtsas som jag inte fattar. I söndags hade hon bott här i 2 veckor, så nu när hon börjat få gå ut så belönas hon med mjukmat om hon kommer på inkallning när hon är ute.
Jag tycker nog att du fattar lite långsamt, hon borde ha klarat det på en vecka
Känn dig ägd
/Karlsson, betjänt åt två katter
FY så otäckt!Dottern gick ut till bussen och ringer strax efter för att det är en bil som kör i diket mitt framför henne... Nu verkar det ha gått bra eftersom bilen inte ens stannade utan körde i diket 500 m och sen upp på vägen igen men det är inte kul att behöva ha barnen stå och vänta på bussen längs med vägen...
Nej det är inte vettigt alls...Det är inte det minsta vettigt att vara vaken OCH ha börjat jobba vid den här tiden. Trött!
Planen är att sonen från och med nästa år ska åka samma buss som dottern...FY så otäckt!
Jag skjutsar ju gladeligen BARNET till skolan fortfarande just för tanken på att något sånt "kan" hända... (vi har också större väg där det inte går sakta precis, och hastighetsskyltarna uppfattas som rekommendationer ). Men han är några år yngre än din dotter också... jag ska klippa navelsträngen "sen" .
Dottern gick ut till bussen och ringer strax efter för att det är en bil som kör i diket mitt framför henne... Nu verkar det ha gått bra eftersom bilen inte ens stannade utan körde i diket 500 m och sen upp på vägen igen men det är inte kul att behöva ha barnen stå och vänta på bussen längs med vägen...
Det är 100 väg med vajerräcken... Så även om de kör lagligt så är det otäckt fort... Värst är väl de som inte har koll på bilen, den här hade skurit ner i kanten på asfalten, följt med ner i diket och sen upp på vägen igen... Den hade lika gärna kunnat vält...Fysjutton... Är det vanligt att folk kör för fort där så kanske du kan tipsa polis(?) om att ha kontroller där ibland eller sätta upp en hastighetskamera precis innan busshållplatsen...