Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har rakat benen. Fast kanske varmare med päls? :idea:
Vad kör ni med i år? Är renrakat inne eller föredrar ni päls?

Faktiskt har jag med åldern inte orkat raka benen lika ofta som förut. Jag orkar liksom inte bry mig, mitt utseende blir inte bättre än så här. Visst känner jag mig lite extra tillpiffad om jag gjort det men det blir inte så ofta. Jag har dessutom extremt torr hud så det är rätt bra att låta bli. På vintern när jag jobbar finns det inte en suck i helvetet att jag gör det, brr!

Särbon bryr sig definitivt inte, jag tror inte han ens lägger märke till det om jag gjort det :D

Hahaha
Har sett två efterlysningar om honom på fb i kväll. Han verkar vara en saknad man. Han kanske är och fyller på sömnsandförrådet? :D

Ha så vi är fler som saknar honom :devil: Vi kan ju hoppas han kommer snart, för det ska visst bli en dag till i morgon och jag vet redan att den kommer var ohyggligt lång och om han inte kommer hit snart kommer den bli garanterat mycket mycket längre..... :cautious:

Ha så vi är fler som saknar honom :devil: Vi kan ju hoppas han kommer snart, för det ska visst bli en dag till i morgon och jag vet redan att den kommer var ohyggligt lång och om han inte kommer hit snart kommer den bli garanterat mycket mycket längre..... :cautious:
Tycker han verkar vara rätt slapp och arbetskygg den gubben. Ser ofta klagomål på honom. Finns ingen arbetsmoral numera :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
573
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar