Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"GGVV är en förkortning av de fyra kommunerna Gislaved, Gnosjö, Vaggeryd och Värnamo. Detta företagstäta område i Småland är mer känt som Gnosjöregionen."
Säger det dig mer då?
Ah, och själv bor jag ute i skogen norr om Hestra.Nu säger det mig massor
Jag bor drygt 3 mil söder om Värnamo. Och så har jag ju lärt mig något nytt idag, alltså måste det vara en bra dag
Nu? Hem till Gården går väl mitt på dagen?Kollar Hem till gården och väntar på att maten ska bli klar
Tv 4 playNu? Hem till Gården går väl mitt på dagen?
Kaozzz alltså. Mitt tips är att leta på alla orimliga ställen! En gång hittade jag min tv-dosa i kylskåpet tex
Hoppas att den kommer fram!
De brukar hålla tiden! Har åkt med dom många gånger. Dock kör de SJs gamla vagnar, men det är ganska mysigt!Jupp, enda direkttåget.
Gillar andra stycket.Trött tröttare Malin!
Maken tror att väggen är nära, jag tror bara att det är lite mycket med ändrade rutiner hemma och mycket frånvaro på jobbet som vi andra måste täcka upp.
Idag ska jag iaf bara sitta i soffan och se på film (just nu Despicable Me) och göra kokosmilkshake och äta choklad!
Akta väggenTrött tröttare Malin!
Maken tror att väggen är nära, jag tror bara att det är lite mycket med ändrade rutiner hemma och mycket frånvaro på jobbet som vi andra måste täcka upp.
Idag ska jag iaf bara sitta i soffan och se på film (just nu Despicable Me) och göra kokosmilkshake och äta choklad!
Idag orkade jag inte krångla så det blev kokosglass och mjölk som jag mixade bara.Hur gör du den? PFT!
Sverigequizen här med. Med ett glas rött och varma mackor. Får se ensam. Trist för då har man ingen att gissa medDags för dusch så att jag sen är rustad för Sverigequizen med min uppväxtkommun