Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu säger det mig massor ;)
Jag bor drygt 3 mil söder om Värnamo. Och så har jag ju lärt mig något nytt idag, alltså måste det vara en bra dag :)
Ah, och själv bor jag ute i skogen norr om Hestra. :p
Jag visste inte heller om det innan, men sen jag bodde en period i Gnosjö och skaffade det jobb jag nu har, så har jag fått lära mig. Imorrn kommer jag troligen få åka till Nässjö, ska bli kul. :D

Kaozzz alltså. Mitt tips är att leta på alla orimliga ställen! En gång hittade jag min tv-dosa i kylskåpet tex ;)
Hoppas att den kommer fram!

Just det, Kaozzz var ordet! Nu har jag sovit en timma och sedan letat i kylskåpet, speceriskåpet, grytskåpet och bokhyllan, NIL resultat. Nu ger jag upp för i kväll. Den dyker väl upp någon gång när jag minst anar det.:p

Dags att plocka ihop sig. Jobbar morgon i Månsarp vilket betyder att jag börjar 04.10 och har nästan elva mil att köra. Åker upp snart och lägger mig på soffan så får jag några timmars sömn iaf.

Trött tröttare Malin!
Maken tror att väggen är nära, jag tror bara att det är lite mycket med ändrade rutiner hemma och mycket frånvaro på jobbet som vi andra måste täcka upp.

Idag ska jag iaf bara sitta i soffan och se på film (just nu Despicable Me) och göra kokosmilkshake och äta choklad!

Trött tröttare Malin!
Maken tror att väggen är nära, jag tror bara att det är lite mycket med ändrade rutiner hemma och mycket frånvaro på jobbet som vi andra måste täcka upp.

Idag ska jag iaf bara sitta i soffan och se på film (just nu Despicable Me) och göra kokosmilkshake och äta choklad!
Gillar andra stycket.;)

Trött tröttare Malin!

Akta väggen
Den är inte kul...nu hamnade jag inte där pga jobbet utan all annan skit, men utbildning för närmare en halv miljon är borta så inte kul.

Jag har en mancold :banghead:

Ligger i sängen och tycker synd om mig själv, kollar på Hem till gården och svettas! Någon som vill låna katt, hund och barn och prova på hur det är att ha en udda familj några dagar?

Måste nog äta något också. Får fixa det i reklampausen. (Eftersom jag är med och tävlar i programmet så måste jag se live. Vedervärdigt!)

Dags för dusch så att jag sen är rustad för Sverigequizen med min uppväxtkommun :)
Sverigequizen här med. Med ett glas rött och varma mackor. Får se ensam. Trist för då har man ingen att gissa med :(
Sambon sover ett par extratimmar innan nattjobbet då han varit vaken i över ett dygn.

Fått i mig lite mat, och kollat på tredje avsnittet av z nation. Det var ett otrevligt avsnitt att äta kyckling till :wtf:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
573
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar