Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fy fan! :wtf: jag hade tappat humöret snabbt och fräst (värre om jag har PMS :p). Framförallt är det inte ok, man tar inte på någon oombedd.

Testa att skrika rakt ut varje gång hon gör det! :devil:
Åh hon ska få höra, tro mig. Hon kommer bli lomhörd om hon gör det igen. :devil:
Det är ju inte lite "klapp klapp" heller, utan typ halva ryggen. Hon fattar inte att man inte uppskattar det heller, att folk flyttar sig ifrån henne verkar inte få det att koppla i skallen. Suck!:cautious:

Åh hon ska få höra, tro mig. Hon kommer bli lomhörd om hon gör det igen. :devil:
Det är ju inte lite "klapp klapp" heller, utan typ halva ryggen. Hon fattar inte att man inte uppskattar det heller, att folk flyttar sig ifrån henne verkar inte få det att koppla i skallen. Suck!:cautious:

:wtf: :banghead: :wtf: :arghh: En del är bara så j-la clueless...

Ja finns ett dagis som nyttjar en del av gården. Dessa barn var dock lite för stora för dagiset tror jag?

Dagisfröknarna brukar stå i klunga och babbla medan barnen leker. Har aldrig sett att de gjort ngn aktivitet med barnen eller varit på ngn utflykt typ.
En gång blev jag utskälld för att en unge råkade smita ut genom grinden när jag gick ut på gatan. Hen var typ 2 år max (kunde knappt gå). Tydligen var det mitt fel att de hade tappat bort ungen så att hen gick ut på gatan.
Kom att tänka på när jag gick i 9:an och misskötte min skolgång och fick nån slags anpassad studiegång med praktik på ett dagis 3 dagar i veckan.
Då ordinarie personal satt mest i rökrummet och hinkade kaffe hela dagen passade jag på att måla alla barnens fötter blå och gröna för att sedan släppa ut dem över hela dagiset.
Kan väl också passa på att nämna att den praktikplatsen inte blev så långvarig...

Kom att tänka på när jag gick i 9:an och misskötte min skolgång och fick nån slags anpassad studiegång med praktik på ett dagis 3 dagar i veckan.
Då ordinarie personal satt mest i rökrummet och hinkade kaffe hela dagen passade jag på att måla alla barnens fötter blå och gröna för att sedan släppa ut dem över hela dagiset.
Kan väl också passa på att nämna att den praktikplatsen inte blev så långvarig...

HAHAHAHAAAA!!! :rofl:
Kul att du hittade på nåt iaf :angel:

Hahahahaha :D

Hatar lata fröknar
Det innebär sjukt merjobb för oss engagerade och gör att man inte kan göra det man vill med barnen för man måste checka av att alla är kvar och mår bra hela tiden.
Då säger jag som till de i vården som lägger de gamla vid 15 oxh ger dem kräm och mjölk för att slippa mata senare:BYT JOBB

Oh herregud! :rofl: :rofl: :up:

HAHAHAHAAAA!!! :rofl:
Kul att du hittade på nåt iaf :angel:

Ungarna hade garanterat skitkul :D

Vanligt symtom att vakna med halsont ifall man snarkar :o
Mjo, visst snarkar jag, men eftersom det så tydligt kom tillbaka efter en dag på kontoret där ventilationen är lite väl överdimensionerad så tror jag mer på att det är den som ställer till det för mig.

Påminn mig om att INTE lämna A och dig ensamma, vem vet vad ni kokar ihop för galenskaper? :eek: :D :love:

@Voff: Säkert :D ni har ju brukshundar så de har säkert kommit på hur man får upp frysen och mikron :up:

Här blev det pitabrödsbak:
11899453_1515989522056964_702411302_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
571
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar