Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Voff: Säkert :D ni har ju brukshundar så de har säkert kommit på hur man får upp frysen och mikron :up:

Här blev det pitabrödsbak:
11899453_1515989522056964_702411302_n.jpg
Byta några pitabröd mot bullar?

Snart är också denna dag slut. Längtar efter min tjej... Ikväll blir det iaf middag hos morfar :up: Och imorrn kväll kommer mormor hem! Tyvärr såpass sent att det nog inte är någon idé att ses då, hon får hämta A tidigare på dagis på torsdag istället.

Det var kul att dansa :banana: Jag var inte så bra och är helt värdelös på att följa, men det var ju flera år sedan (alltså typ 15 år) jag dansade ordentligt sist. Svårt att träna på att bli förd när exet liksom aldrig förde (det kanske ska bli mitt nya kill kriterie, måste kunna föra! Då kanske det funkar bättre i förhållandet också :laugh:).

Jag blev bättre på slutet i alla fall, speciellt efter den tekniska genomgången.

Har plåtat till bloggen och ska nu på en timme lyckas röja upp här hemma (alltså ni anar inte hur kaozz det är här :nailbiting::nailbiting::nailbiting: ) och dessutom laga nån slags middag till min stylistgranne som kommer på middag. fyfan asså

Det är 100 väg med vajerräcken... Så även om de kör lagligt så är det otäckt fort... Värst är väl de som inte har koll på bilen, den här hade skurit ner i kanten på asfalten, följt med ner i diket och sen upp på vägen igen... Den hade lika gärna kunnat vält...

Otäck väg där barn inte ska behöva stå och vänta på bussen! Vansinnigt påfund är det!

Arg fråga! Varför antas det att det är jag som ska slänga ut pengar och ta mig igenom en väldigt jobbig flygresa osv för att kunna prata med exet face to face?

Nu kommer ju det inte göra det, jag är inte intresserad av att fortsätta förhållande och ja det suger att avsluta ett långt förhållande över Skype. Men av någon anledning när de få personer som vet om avslutet prata om att vi behöver prata face to face så är det jag som antas åka till Sverige? Jag inser ju att det inte görs med någon baktanke men på något vis är det ju fel.

Exet har ju liksom aldrig brytt sig om att sortera att komma hit nu när jag varit borta. Nu är det ju så att han egentligen vill fortsätta förhållandet men det har liksom inte ens kommit upp på kartan att HAN skulle åka hit för att prata face to face (inte för att det skulle hjälpa, annat än att han kanske inser definitivt att det är slut).

Av utomstående verkar det antas att om det skulle hända så är det jag som ska tvingas genomgå två 12+timmars flyg med tillhörande extra restid (runt en 20 eller 24hr då enkel väg) med en helt djävulsk jetlag i en vecka efteråt. Tjoho för att vara kvinna.

MvH Inglorion - Som är sur på att folks sätt att tänka är så ojämställt när det kommer till basnivån ens.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
571
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar