Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför har jag ingen julmust?
Fel fel fel.Det finns flera rimliga skäl till detta:
-Julmust får ännu icke säljas i butik.
-Julmust får icke inmundigas förrän tidigast första advent.
-Julmust är icke gott.
Fel fel fel.
Rätt svar är att vi drack upp den till kvällsfikat
Den står i mitt kylskåpVarför har jag ingen julmust?
Känner mig lite ensam i kväll. Jag vet vad jag måste göra för att få allt att fungera. Det är ungefär som att bestiga Mount Everest. Jag orkar inte just i kväll men jag kommer att göra det och jag kommer att lyckas. Nåt annat val finns inte.
Men ibland skulle det vara skönt att ha nån att dela allt med och att inte allt hängde på bara mig hela tiden.
Lite ledsen över att grannens hundar vill äta upp katterna. Men det går säkert att ordna det med.
Sitter och försöker förstå vad jag ska köpa för laddare till min j*vla ipad. Laddaren slutade fungera idag och tja, det är ju inte direkt så att vanliga usb-sladdar passar. Såklart. Eftersom det är apple som gjort skiten. Verkar som om jag måste veta vilken typ av ipad jag har? Verkar som om närmaste affären säljer bara själva vägguttagsgrejen för sig och sedan sladd för sig, så att det blir fjantigt dyrt. Gah!
Jo, men jag vet ju inte säkert vilken del det är som bråkar :/ Jag misstänker(!) att det är själva sladden som är trasig, men det vore ju snopet att köpa en sladd, inte få igång den osv.Har du inte redan idag separat väggkontakt och sladd? Isf räcker det ju kanske med det ena?
Vilken modell har du?