Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner mig lite ensam i kväll. Jag vet vad jag måste göra för att få allt att fungera. Det är ungefär som att bestiga Mount Everest. Jag orkar inte just i kväll men jag kommer att göra det och jag kommer att lyckas. Nåt annat val finns inte.
Men ibland skulle det vara skönt att ha nån att dela allt med och att inte allt hängde på bara mig hela tiden.

Lite ledsen över att grannens hundar vill äta upp katterna. Men det går säkert att ordna det med.

Gick från jobbet tidigt för att följa med en kollega ner på stan. Skulle jobba hemma senare istället. Nu är klockan 21:12 och jag har jobbat sammanlagt 6 minuter... Går bra detta! :D

FAst jag dricker asgott te. Blåbär o Acai. Slurp!

"Unnar" mig en liten paus, fullt upp inför morgondagens resa hem hem. Börjat packa, min resväska är halvfull redan... får se om jag får ner mina sydda alster annars får jag ta dom i en kasse bredvid. De också :meh: har redan en påse med korgar å grejer till mamma som inte går att packa ner, sånt flätat skit som kan gå sönder. Packat ner dator och kläder i ryggsäck. Borde äta lite också. 09.24 går tåget. Jag måste in på Ica och köpa typ sallad att ta med innan dess, pallar inte dra på allt in i pressbyrån på bytet jag har mitt på dagen.
VARFÖR tyckte jag det var en bra idé att ta tåget just den här gången :banghead:
Edit: glömde bilden på min halvt packade resväska. Ni får länk eftersom datorn redan är packad. :p
https://instagram.com/p/9osKRvOzM3/

Har just lagt en förmögenhet på en sak jag drömt om i....hm...10 år...räcker det tro...nja..nä...kanske inte...kan vara 15 år iaf. Hur som haver..det kostar att ligga på topp. ;)

O så har jag skrivit klart en skoluppgift som kommer att gå till historien som den sämsta Squie har skrivit. Orka göra om..nope.

För övrigt är jag nöjd med att imorgon slippa åka på rättegång. Var så säker på att jag skulle drabbas av det att jag blev glatt överraskad av att istället vara inplanerad som löpare :banana: (Två av mina kollegor som idag var på samma rättegång som jag var klart missnöjda med att behöva gå på samma rättegång imorgon.)

Känner mig lite ensam i kväll. Jag vet vad jag måste göra för att få allt att fungera. Det är ungefär som att bestiga Mount Everest. Jag orkar inte just i kväll men jag kommer att göra det och jag kommer att lyckas. Nåt annat val finns inte.
Men ibland skulle det vara skönt att ha nån att dela allt med och att inte allt hängde på bara mig hela tiden.

Lite ledsen över att grannens hundar vill äta upp katterna. Men det går säkert att ordna det med.

:( Jag känner igen mig, men jag har turligt nog en god vän att bolla idéer med. Känner dock att jag inte ska mala på för mycket om samma saker om och om och om igen, så jag har på något vis bestämt mig för att inte tänka på det jobbiga "måste göra" förrän jag faktiskt tänker göra det. Inte helt lätt, men inte helt omöjligt.
Finns det ingen i din närhet som du kan prata med? Någon god vän som kan vara just lite bollplank tills allt känns lättare?

Sitter och försöker förstå vad jag ska köpa för laddare till min j*vla ipad. Laddaren slutade fungera idag och tja, det är ju inte direkt så att vanliga usb-sladdar passar. Såklart. Eftersom det är apple som gjort skiten. Verkar som om jag måste veta vilken typ av ipad jag har? Verkar som om närmaste affären säljer bara själva vägguttagsgrejen för sig och sedan sladd för sig, så att det blir fjantigt dyrt. Gah!

Sitter och försöker förstå vad jag ska köpa för laddare till min j*vla ipad. Laddaren slutade fungera idag och tja, det är ju inte direkt så att vanliga usb-sladdar passar. Såklart. Eftersom det är apple som gjort skiten. Verkar som om jag måste veta vilken typ av ipad jag har? Verkar som om närmaste affären säljer bara själva vägguttagsgrejen för sig och sedan sladd för sig, så att det blir fjantigt dyrt. Gah!

Har du inte redan idag separat väggkontakt och sladd? Isf räcker det ju kanske med det ena?
Vilken modell har du?

Har du inte redan idag separat väggkontakt och sladd? Isf räcker det ju kanske med det ena?
Vilken modell har du?
Jo, men jag vet ju inte säkert vilken del det är som bråkar :/ Jag misstänker(!) att det är själva sladden som är trasig, men det vore ju snopet att köpa en sladd, inte få igång den osv.
Vet inte var jag kollar vilken modell det är.. kanske sitter någon lapp på baksidan iofs... Ska kolla!

-----
Har jag googlat rätt så är det en Ipad generation 4 jag har. Säger mig ingenting :angel:

Väntar på att torktumlaren sannolikt torkat tvätten så jag kan hämta upp den.
Resten av tvätten får hänga tills i morgon.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
571
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar