Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har turen att ha goda vänner men jag jag försöker att inte bolla ihjäl domJag känner igen mig, men jag har turligt nog en god vän att bolla idéer med. Känner dock att jag inte ska mala på för mycket om samma saker om och om och om igen, så jag har på något vis bestämt mig för att inte tänka på det jobbiga "måste göra" förrän jag faktiskt tänker göra det. Inte helt lätt, men inte helt omöjligt.
Finns det ingen i din närhet som du kan prata med? Någon god vän som kan vara just lite bollplank tills allt känns lättare?
Jo, men jag vet ju inte säkert vilken del det är som bråkar :/ Jag misstänker(!) att det är själva sladden som är trasig, men det vore ju snopet att köpa en sladd, inte få igång den osv.
Vet inte var jag kollar vilken modell det är.. kanske sitter någon lapp på baksidan iofs... Ska kolla!
-----
Har jag googlat rätt så är det en Ipad generation 4 jag har. Säger mig ingenting
Har hittat en laddsladd på Mediamarkt som verkar passa min ipad. Den var lila också Dumt att det inte står någon info alls om vilka ipads den passar till. Men men, jag får väl gå dit och fråga...
Står det inte vilken kontakt det är? Sånt brukar stå under typ "Specifikation".
Inget sådant
Haha japp lilla Gubbo är jag delvis uppväxt i tycker jag känner igen efternamnet men inget som kopplar. Ingen jag känner iaf@Trott: Gubbo?! Känner du Maria Keohane? Hon och jag delade dublett på Rättviks lantbruksskola
Haha japp lilla Gubbo är jag delvis uppväxt i tycker jag känner igen efternamnet men inget som kopplar. Ingen jag känner iaf
Du ska vara rädd om dig!Funerar söver samma sake som jag gjorde hela kvällen.
Orkar jag ha det såhär?
Jag är runt tio timmar på jobbet varje dag och dessutom gör jag en del hemma. Misstänker att mitt blodtryck är högt eftersom jag hör min puls och ja ghar ont i huvudet. När dagen är slut är mitt huvud som en hink blandad lego. Ingenting hänger ihop. Jag kan itne älsa en rad uopch förstå. Kommer på mig med att läsa läsa läsa och inte ens notera att jag läst.
Lördagar går jag runt och orkar knappt vara. Söndagen är bättre men inte bra.
En stor del i bekymret är att kommunen bestämt att eleverna ska vara hos oss mellan 9 och 16. Det ger en timme på morgonen att köa vid den enda kopiatorn och efter att de gått hem ska vi göra närvarorapportering och rätta uppgifter samt planera. Det går inte. Så jag sitter och försöker förstå vad jag gör, mellan 17 och 19. Det går sådär.
Igår - precis som de flesta dagar hade jag elever som satt och sov över bänken i utmattning. De ska vara skärpta och öva grammatik och språk, fylla i uppgifter, grupparbeta. Få orkar.
Inte jag heller.