Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Käkat frukost framför datorn, som alltid när jag är barnfri. Ska städa inom kort , igår var en riktigt skitdag där jag sov i princip hela dagen. Jaja, jag är ju iofs sjukskriven men så kul är det inte att sova bort en hel dag :(

Imorgon blir det nytt besök hos MVC-läkaren, blir se vad hon tycker om min enorma mage :o och en heltidssjukskrivning, där tycker vi nämligen inte samma. Sen på eftermiddagen ska yngsta sonen till tandläkaren, i kallelsen står det "nu när ditt barn fyllt 2 år så har det kommit många nya tänder att vara rädd om". Yngsta sonen har 6 tänder, 3 uppe och 3 nere. Så vi får väl se om det blir åtgärd nu eller om vi ska vänta 1 år för att se om de andra kommer.

Har precis släppt in minitigern som dök direkt på den nyfyllda skålen med blötmat :D
Mitt lejon har precis ätit sin skål med blötmat och sprang upp för trappen, nu ligger han i sin (för lilla) puff och sover...
När han har lagt sig i puffen så får han preciiiiis plats om han rullar ihop sig, men om en stund kommer kroppsdelarna att saaaktaaa pösa över kanterna :D och om en halvtimme ligger det bara ett halvt lejon i puffen - resten på golvet utanför :laugh:.

P.s jag HAR köpt en större puff, men den vill han inte ha :crazy::meh:

Ännu en gång; varför skulle jag ta tåget upp? Helt slut efter typ 100 meter från långtidsparkeringen till tåget. Och väskan är så hög att jag får den i knävecket om jag inte drar en bit ifrån mig :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
571
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar