Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker ta mig igenom en text till seminariet jag inte ska gå på :cautious: Men om jag ska klara hemtentan är det inte fel att ha läst åtminstone seminarietexterna tänker jag...

Men alltså, samhällsvetenskapliga texter är ju snoozevarning, jag har skolats i flera år i naturvetenskapligt tänk och så helt plötsligt blir man kastad ut på djupt vatten i en samhällsvetenskaplig kurs :confused: Längtar till nästa termin...
Jag råkade snegla framåt på nästa kurs som börjar på måndag, vi har hemtenta ons-fre, på måndag är det första webbträffen, på tisdag är det föreläsningar både förmiddag och eftermiddag och på onsdag är det seminarier med två artiklar på engelska som ska läsas, den ena på 10 sidor och den andra på 17 och så en bit i boken också... :nailbiting:

Jag råkade snegla framåt på nästa kurs som börjar på måndag, vi har hemtenta ons-fre, på måndag är det första webbträffen, på tisdag är det föreläsningar både förmiddag och eftermiddag och på onsdag är det seminarier med två artiklar på engelska som ska läsas, den ena på 10 sidor och den andra på 17 och så en bit i boken också... :nailbiting:

Huuuuu :crazy: Det börjar lugna ner sig i den här kursen men första veckorna var det föreläsningar och övningar uppbokat hela tiden, samtidigt som vi skulle skriva PM på i stort sett allt vi gjorde (men ingen läste, det skulle bara in) och dessutom skulle vi försöka boka in möten med våra projektgrupper för att dra igång det stora projektet som löper över hela terminen O_o

Ibland är det lite mycket helt enkelt... :p

Försöker titta om det finns några hållainmagenstrumpbyxor som jag kan köpa så kanske jag kan ha den enda klänning som är passande i garderoben på dopet på lördag. Även om jag vet att jag får komma i one piece om jag så skulle vilja. ;) Fan, känner mig inte fin i något alls ju :(

Låter som vissa kurser jag läst...

Undrar vad mer som kommer gå på tok härnäst, för om det inte vore nog med allt skräp just nu så ska gammelkaninen få somna in i eftermiddag....han är pigg och äter och dricker men har fått kramper, igår fick han två stycken inom loppet av några timmar och det känns som två för mycket :(

Undrar vad mer som kommer gå på tok härnäst, för om det inte vore nog med allt skräp just nu så ska gammelkaninen få somna in i eftermiddag....han är pigg och äter och dricker men har fått kramper, igår fick han två stycken inom loppet av några timmar och det känns som två för mycket :(

Jag beklagar :(

Måste sluta med rödvin pga att det får en att se ut som en hyena i käften. Detta beslut känns hårt men nödvändigt med tanke på alla de hälsobringande fördelarna (som i detta nu iofs känns något oklara)...

Åh beklagar! :(

Åh så tråkigt :( *stor kram*

:heartKram!:heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
571
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar