Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag råkade snegla framåt på nästa kurs som börjar på måndag, vi har hemtenta ons-fre, på måndag är det första webbträffen, på tisdag är det föreläsningar både förmiddag och eftermiddag och på onsdag är det seminarier med två artiklar på engelska som ska läsas, den ena på 10 sidor och den andra på 17 och så en bit i boken också...Försöker ta mig igenom en text till seminariet jag inte ska gå på Men om jag ska klara hemtentan är det inte fel att ha läst åtminstone seminarietexterna tänker jag...
Men alltså, samhällsvetenskapliga texter är ju snoozevarning, jag har skolats i flera år i naturvetenskapligt tänk och så helt plötsligt blir man kastad ut på djupt vatten i en samhällsvetenskaplig kurs Längtar till nästa termin...
Jag råkade snegla framåt på nästa kurs som börjar på måndag, vi har hemtenta ons-fre, på måndag är det första webbträffen, på tisdag är det föreläsningar både förmiddag och eftermiddag och på onsdag är det seminarier med två artiklar på engelska som ska läsas, den ena på 10 sidor och den andra på 17 och så en bit i boken också...
Håller tummarna för dig vännen!Har sovit hela natten utan att behöva gå upp och ta smärtstillande.
Har nu endast tagit 1 ipren och jag står ut med smärtan!
Kanske det någon gång kan gå åt rätt håll?
Svarta änkan...och så undrar du varför du är singel...
Låter som vissa kurser jag läst...Jag råkade snegla framåt på nästa kurs som börjar på måndag, vi har hemtenta ons-fre, på måndag är det första webbträffen, på tisdag är det föreläsningar både förmiddag och eftermiddag och på onsdag är det seminarier med två artiklar på engelska som ska läsas, den ena på 10 sidor och den andra på 17 och så en bit i boken också...
Svarta änkan...
Nej jag är singel för jag är en nörd..
Undrar vad mer som kommer gå på tok härnäst, för om det inte vore nog med allt skräp just nu så ska gammelkaninen få somna in i eftermiddag....han är pigg och äter och dricker men har fått kramper, igår fick han två stycken inom loppet av några timmar och det känns som två för mycket
Undrar vad mer som kommer gå på tok härnäst, för om det inte vore nog med allt skräp just nu så ska gammelkaninen få somna in i eftermiddag....han är pigg och äter och dricker men har fått kramper, igår fick han två stycken inom loppet av några timmar och det känns som två för mycket
Måste sluta med rödvin pga att det får en att se ut som en hyena i käften. Detta beslut känns hårt men nödvändigt med tanke på alla de hälsobringande fördelarna (som i detta nu iofs känns något oklara)...
Gå över till enbart prosecco?
Ja precis, känns lite fattigt men kommer kanske klara detta med rätt stöd typ
Kram!Undrar vad mer som kommer gå på tok härnäst, för om det inte vore nog med allt skräp just nu så ska gammelkaninen få somna in i eftermiddag....han är pigg och äter och dricker men har fått kramper, igår fick han två stycken inom loppet av några timmar och det känns som två för mycket