Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Undrar vad mer som kommer gå på tok härnäst, för om det inte vore nog med allt skräp just nu så ska gammelkaninen få somna in i eftermiddag....han är pigg och äter och dricker men har fått kramper, igår fick han två stycken inom loppet av några timmar och det känns som två för mycket :(
:( :heart

Fast jag vågar inte tänka på vad ni skulle säga till era vänner..
Det finns en galen människa på ett forum jag hänger på. Hon brukar skriva om drakar, enhörningar, att sticka dinosaurier, Simpsons och väckarklockor med star wars.

@athena_arabians @Ninnurur

Alltså... mitt ex har ju varit ihop med mig och jag har känt hans bror nästan lika länge som jag känt exet :angel:

Deras senaste projekt är att göra en handdockefilm, lätt barnförbjuden eftersom den snarast är inspirerad av Arne Anka än Televinken :D

De har också formgett några piratböcker som de egenpublicerat (texterna var så gamla att de är copyrightfria) samt illustrerat flera böcker. Som inbitna rollspelsnördar har de gjort ett rollspel också, Tassar&Morrhår :up:

Ja jag hade ju hellre fått veta hur det gick/går för Rick och company.
Nu är jag på tåg nr tre och tittar på z nation.
För övrigt hade hon på Sj som talade om anslutande tåg annonserade mitt med ordningen "Falun Borlänge Gävle och Ludvika " helt fel ordning :rofl:
Z nation var seg i början men nu är den riktigt bra
Väntar på mer avsnitt av fear The walking dead, sen Izombie är helt underbar. :)

Z nation var seg i början men nu är den riktigt bra
Väntar på mer avsnitt av fear The walking dead, sen Izombie är helt underbar. :)
Bara på 4e avsnittet av z nation än. Tänkte passa på att hämta hem resten när jag är hos mamma, och även izombie, inte hunnit med det än :) verkar som det inte blir mer avsnitt förrän nästa år av fear the walking dead, men att det då blir 12 eller om det var 15 avsnitt. Segt att vänta :yuck:

Om typ en kvart landar familjen i Köpenhamn! :) Tyvärr så går ju inte flyget till Stockholm förrän kl 17 så det blir sent hem för dem ändå :down:

Deras senaste projekt är att göra en handdockefilm, lätt barnförbjuden eftersom den snarast är inspirerad av Arne Anka än Televinken :D

De har också formgett några piratböcker som de egenpublicerat (texterna var så gamla att de är copyrightfria) samt illustrerat flera böcker. Som inbitna rollspelsnördar har de gjort ett rollspel också, Tassar&Morrhår :up:
Me like! :D

Masade mig ut på något som kändes som min sista promenad detta liv :(

Jag är verkligen sjuk i denna jävla förkylning! Svarade i telefonen igår när jag låg i feberdimma och fick ett presentkort på 450:- hos en matleverantör bara jag gav feedback på leveransen :d

Det tackar man inte nej till när man har knapert om grönsaker, frukt och kattsand hemma så nu väntar jag på leveransen av det jag beställde igår :love: Bäst av allt är att jag slipper röra på mig :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
571
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar