Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har plockat i ordning bottenvåningen av huset så ska väl dammsuga, fast jag funderar på att ge bort det till sambon
+Kan man ge bort sånt i julklapp? Isf så är jag klar med mina klappar nu
Fast otroligt smidigt sätt att sluta!Nog kan jag bli gravid men jag tänker varken föda eller ta hand om barnet sedan så det är nog bättre att jag avstår från att bli gravid
Är ingen barnkär, duttinutt kvinna som får spänningar i brösten och barnlängtan när jag hör småbarn skrika... det väcker helt andra känslor i mig
Jag känner så med, dock är bara mitt barn 4, har hus och sambo (pappa till barnet).Börjar närma mig 40 års ålder, är särbo, har en 15 åring, bor i 2:rok kök, äter mediciner som inte får kombineras med graviditet och är direkt skadligt för ett foster så nä.... Inge barn här inte!
Jag känner så med, dock är bara mitt barn 4, har hus och sambo (pappa till barnet).
Många inklusive vården är otroligt frågande.
Ja det är alltid lika bra att ha all fakta!Här skulle dom inte vara frågande utan snarare ordinera abort pga min medicin även om det inte finns någon forskning på det.... Men dom fall som finns så är det ingen som fått fosterskador på sina barn.
Jag kan avslöja att jag tagit reda på allt IFALL det är storken som kommer och inte John Blund, för risken finns eftersom jag inte använder mig av preventivmedel.
Ja det är alltid lika bra att ha all fakta!
Så är det!Ja det är bättre att ha kollat upp allt ifall det skulle hända, det är inget vi längtar efter men jag mår så dåligt av preventivmedel så vi har valt att inte använda det. Men händer det så händer det oavsett om jag närmar mig 40, bor i 2 rok, har en 15 åring och är särbo
Hoppas det går bättre nästa gång!Precis hemkommen från provridning, kändes inte alls speciellt bra tyvärr Ska dock ge hästen en chans till i dagsljus, han såg lite väl mycket spöken idag och gick inte riktigt att få kontakt med.
Hoppas det går bättre nästa gång!
Du tänker klokt på alla sätt!Ja Är ganska tveksam men hästen måste ju få ge en rättvis bild av sig själv tänker jag Har kontaktat en annan nu så får vi se vad det är för häst, måste ju ha något att jämföra med. Sen så vill jag inte ha en ny medryttarhäst bara för att, det måste kännas bra också! Vill helst också ha någon som är lite enklare än S (som du ju har sett ).
Svarade i telefonen igår när jag låg i feberdimma och fick ett presentkort på 450:- hos en matleverantör bara jag gav feedback på leveransen
Det tackar man inte nej till när man har knapert om grönsaker, frukt och kattsand hemma så nu väntar jag på leveransen av det jag beställde igår Bäst av allt är att jag slipper röra på mig