I ugnen står en kantarellmacka och gratinerar sig, har en kopp te på bordet. Värmer upp inför Bonde söker fru med kraftfulla benböj och armhävningar utan svung.
Uff påmminner mig om att jag måste göra sjukgymnastiken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I ugnen står en kantarellmacka och gratinerar sig, har en kopp te på bordet. Värmer upp inför Bonde söker fru med kraftfulla benböj och armhävningar utan svung.
Jag motionerar bara i fantasin. Jag och motion går inte ihop irlUff påmminner mig om att jag måste göra sjukgymnastiken
Jag motionerar bara i fantasin. Jag och motion går inte ihop irl
Jag gillade alltså det där med vinet och chokladen, inte magsjuka hundarJag har tagit bort tuppar i kväll och under tiden kom hundarna åt korgen med ägg så nu håller jag tummarna för att jag slipper magsjuka hundar i natt
Så nu är vinet upphällt,chokladen framme och så väntar jag på Greys !
Bromsar är bra att ha!Bilen kommer bli dyr att laga (för min studentbudget som är utan csn) men man kan inte köra utan bromsar och så har jag insett att det inte är normalt att sonen har ett blodkärl som buktar utåtsom en halv spelkula i visa lägen och även lite konstant.
Skitkväll. Blir att prata med vc imorgon men vill byta på honom då det inte finns några ordinarie läkare längre på hans vc så lär bli krångligt.
Pussa på Ärtis från mig!Har varit och volontärat och mår som alltid väldigt bra när jag kommer hem. Önskar jag hade plats för hela gänget här hemma så jag fick pyssla om dem ännu mer
Fick lite feeling tack vare @Inglorion och har druckit en öl.
Trevlig kväll. Funderar på en ridtur i mörkret så den blir komplett.
Ja de brukar vara standardutrustning Har motorbromsat denna vecka då de låtit så.Bromsar är bra att ha!
Hoppas det går bra att komma i kontakt med vc imorgon!
Måste också ringa vc imorgon, men de verkar vara kompletta idioter. Och då har jag inte ens varit där än. Min gamla var mycket trevligare!
Den lilla stackarn kan behöva en puss så det ska hon få!Pussa på Ärtis från mig!
Där har jag varit skriven hela livet. Innan jag flyttade.Ja de brukar vara standardutrustning Har motorbromsat denna vecka då de låtit så.
Jag ska ringa min vc imorgon (den vid uni) och jag hoppas vi kan fixa något. Verkar inte som jag kan byta via nätet
Förstod detJag gillade alltså det där med vinet och chokladen, inte magsjuka hundar
Hade för mig att det skulle gå men hittar inte ens för mig. Men får ringa och prata med dem bara.Där har jag varit skriven hela livet. Innan jag flyttade.
Jag kunde byta via nätet, men det kanske är skillnad med barn? Och landsting?