Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bilen kommer bli dyr att laga (för min studentbudget som är utan csn) men man kan inte köra utan bromsar och så har jag insett att det inte är normalt att sonen har ett blodkärl som buktar utåtsom en halv spelkula i visa lägen och även lite konstant.

Skitkväll. Blir att prata med vc imorgon men vill byta på honom då det inte finns några ordinarie läkare längre på hans vc så lär bli krångligt.

Senast ändrad:
Jag har tagit bort tuppar i kväll :( och under tiden kom hundarna åt korgen med ägg :eek: :wtf: så nu håller jag tummarna för att jag slipper magsjuka hundar i natt :cautious:

Så nu är vinet upphällt,chokladen framme och så väntar jag på Greys !

Har varit och volontärat och mår som alltid väldigt bra när jag kommer hem. Önskar jag hade plats för hela gänget här hemma så jag fick pyssla om dem ännu mer:heart
Fick lite feeling tack vare @Inglorion och har druckit en öl.
Trevlig kväll. Funderar på en ridtur i mörkret så den blir komplett.

Bilen kommer bli dyr att laga (för min studentbudget som är utan csn) men man kan inte köra utan bromsar och så har jag insett att det inte är normalt att sonen har ett blodkärl som buktar utåtsom en halv spelkula i visa lägen och även lite konstant.

Skitkväll. Blir att prata med vc imorgon men vill byta på honom då det inte finns några ordinarie läkare längre på hans vc så lär bli krångligt.
Bromsar är bra att ha!

Hoppas det går bra att komma i kontakt med vc imorgon!

Måste också ringa vc imorgon, men de verkar vara kompletta idioter. :mad: Och då har jag inte ens varit där än. :meh: Min gamla var mycket trevligare!

Har varit och volontärat och mår som alltid väldigt bra när jag kommer hem. Önskar jag hade plats för hela gänget här hemma så jag fick pyssla om dem ännu mer:heart
Fick lite feeling tack vare @Inglorion och har druckit en öl.
Trevlig kväll. Funderar på en ridtur i mörkret så den blir komplett.
Pussa på Ärtis från mig! :love:

Bromsar är bra att ha!

Hoppas det går bra att komma i kontakt med vc imorgon!

Måste också ringa vc imorgon, men de verkar vara kompletta idioter. :mad: Och då har jag inte ens varit där än. :meh: Min gamla var mycket trevligare!
Ja de brukar vara standardutrustning :p Har motorbromsat denna vecka då de låtit så.
Jag ska ringa min vc imorgon (den vid uni) och jag hoppas vi kan fixa något. Verkar inte som jag kan byta via nätet

Ja de brukar vara standardutrustning :p Har motorbromsat denna vecka då de låtit så.
Jag ska ringa min vc imorgon (den vid uni) och jag hoppas vi kan fixa något. Verkar inte som jag kan byta via nätet
Där har jag varit skriven hela livet. :D Innan jag flyttade. ;)

Jag kunde byta via nätet, men det kanske är skillnad med barn? Och landsting?

Åh, nu är jag lite nervös. Imorrn kommer jag eventuellt inte hem från jobbet, utan får åka direkt ner till Göteborg och sova där. Kommer i så fall bli första gången jag sover i en lastbil, lite nervös är jag.
Nu ska jag gå och lägga mig så jag är ordentligt utvilad tills imorrn, sen får vi se hur det blir.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
571
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar