Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har köpt två ölar! Jag ska dricka ölarna och läsa ut min bok :) Förhoppningsvis gör ölarna att jag tycker att boken är helt fantastiskt bra så att jag läser ut den innan ölarna är slut!

Inglorion - medveten om att ölar/na inte är grammatiskt korrekt, men det passar liksom in idag, så det så :p

Sitter i soffan och väntar på att snickerskakorna jag och min man bakade för en stund sen ska bli klara. Sen ska vi fika :d

Ska försöka ta mig upp ur soffan med för att se om dom är klara men magen är så tung nu att jag inte tar mig uppåt utan lyftkran :p

3 :nailbiting: dagar tills bebisen är beräknad :love:

Nämen jippie, nu fick jag sms om att laget sonens lag skulle möta i helgen har dragit sig ur serien... :crazy: Så nu ska jag få föräldrar att dyka upp trots att barnen inte ens spelar :arghh:

Jag jobbar. Och känner mig lite stressad idag så jag tog en liten paus och äter godis istället.
(och ja, jag måste ta tag i att jag är smått sockerberoende -värre än vanligt nu).

Har lastat kök och kom sen på den briljanta idén att sopa golvet längst in i lagret där det var en massa besvärligt grus. Det spelade ingen roll att jag öppnade dörrarna, det var för långt bort. Nu har jag sopdamm på och i hela mig :meh: Det är inte så jättetrevligt... Axeln är inte heller så glad... :down: Men lagret är rent och fint! :D

Gör som jag bli gravid! Effektivt sätt att sluta. Sen vi skickad på lungröntgen några år efter när den dåliga vanan börjat komma tillbaka

Nog kan jag bli gravid men jag tänker varken föda eller ta hand om barnet sedan så det är nog bättre att jag avstår från att bli gravid :angel:

Är ingen barnkär, duttinutt kvinna som får spänningar i brösten och barnlängtan när jag hör småbarn skrika... det väcker helt andra känslor i mig :p

Börjar närma mig 40 års ålder, är särbo, har en 15 åring, bor i 2:rok kök, äter mediciner som inte får kombineras med graviditet och är direkt skadligt för ett foster så nä.... Inge barn här inte!

Börjar närma mig Ludvika nu, snart i grängesberg (haha den orten "hittar" inte telefon, ingen stor bokstav/förslag i ordlistan :laugh: ) snyftar mig igenom sista avsnitten av The originals s02. Tur tåget är typ tomt så ingen ser att jag sitter å gråter mellan varven. Bra att hinna kolla ikapp lite... har fortfarande inte sett hela sista säsongen av SOA, och har typ 2 säsonger vampire diaries att se också, förutom s03 av originals, och se aktuella avsnitt av greys anatomy, walking dead, och snart GoT igen. Och criminal minds. :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
571
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar