Tack*kram* @EmmaW
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack*kram* @EmmaW
Kom att tänka på när jag gick i 9:an och misskötte min skolgång och fick nån slags anpassad studiegång med praktik på ett dagis 3 dagar i veckan.
Då ordinarie personal satt mest i rökrummet och hinkade kaffe hela dagen passade jag på att måla alla barnens fötter blå och gröna för att sedan släppa ut dem över hela dagiset.
Kan väl också passa på att nämna att den praktikplatsen inte blev så långvarig...
Jag hade även en förälder som visserligen snällt nog har ställt upp som ledare, men de är fyra ledare (som är föräldrar) och så jag som sköter hemsida, utskick, kioskschema osv som kläckte ur sig att ledarna inte borde behöva ha kiosken, och visst tanken kan jag förstå men när ser helheten att det handlar om 11 barn i laget och då fem barns familjer inte ska behöva ha kiosken, då blir det rätt många pass per familj alternativt väldigt ensamma pass.Visst är sånt där underbart @Snurrfian! Dom får lösa det bäst dom vill, vi får aldrig några alternativ utan vi får byta mellan varandra när vi har kioskpass. Jag brukar dock ha turen att bli "daltad" med eftersom jag är ensam med ansvaret och har MS, men det gör mig inget
Dags att köra till stallet. Sen väntar fotboll! Vill väldigt gärna äta chips med dip till fotbollen men det är arbetsdag imorgon så nixpixpäron!
Ska du flytta igen?Skit
En plan för att flytta sprack.
Så nu fortsätta söka
Vad har chips med dip med arbetsdag att göra
JappSka du flytta igen?
Vilken del av landet?Japp
Långt från idioten