Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu börjar jag känna igen mig själv! Fick två karlar att be mig om ursäkt i lördags pga deras idiotiska påståenden om att det var OK för min särbo att jag låg med andra och att vi kunde gå in på toa och få det avklarat.... Det är sk vänner till honom.... Särbon var inte glad när jag berättade det åt honom! Så jag tog med honom till personerna ifråga och bad dom fråga min särbo om vad han egentligen tycker om det hela!

Dom var inte så kaxiga vid det tillfället och jag tror inte att dessa två 40+ någonsin kommer att kasta ur sig något liknande åt mig igen :angel::rofl::laugh::D;)

Har läst om Franklin effekten, och känner instinktivt att jag har några som är helt perfekt att pröva den på. Men jag behöver dem liksom inte så det vore onödigt.

Haller pa att bli galen pa att forsoka hitta en hast transport till vettigt pris for att fa hasten fran South Carolina hit till Oregon. Nu ar det dock dags att diska for kvallen ... sedan blir det en tidig kvall i dag. Vi har varit igang mycket i dag.

Varför har du badat katten?? :confused:

Två gånger om året :D de fäller så jävligt när de skiftar päls och det går snabbare om de får ett bad. Den andra (långhåret) kan få något mer bad om det behövs, hennes päls blir lätt så tovig annars.

Ingen av dem är raskatter men korthåret har mycket oriental i sig (trekantigt huvud, ettrig och PRATAR :D). Den andra är en långhårig huskatt.

Just nu dricker jag the och lyssnar på Idol-Martin, nyss hemkommen från att ha kört till skolbussen. Har dessutom slängt igång en maskintvätt, ifrån dator så tar det drygt 4 kliv in i tvättstugan så jag sitter nog här ett tag till så jag inte glömmer tvätten :angel:

Har pga ont efter tandutdragningen inte sovit särskilt bra. Hade nästan glömt smärtan sen förra omgången men blir nu ordentligt påmind:cry:

Blev väckt av en lövblåsare. Men nu, när jag är vaken är han som bortblåst (pun intended).
Det är ju blåsigt ute ändå idag, räcker inte det? Måste man gå omkring med en maskin på ryggen och skapa ännu mer vind?:p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
573
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar