Vad gott det där lät!
Det är supergott!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad gott det där lät!
någon luftmadrass då?Då hade de blivit sura, jag äger ju en hel yoga matta. As bekvämt
I och för sig lånade jag inte en lastbil då utan en liten pickup, som har ett litet flak. Plus mamma och dom hade med en täckt släpkärra. Vid nästa flytt blir det nog dock lastbilen, smidigt att få med allt.Hehe, om du lånade bil på jobbet förstår jag att du fick med allt
Haft en otroligt sur DHL-man här tillsammans med en stillsam och trevlig dito kvinna.
De tog ner min gamla madrass från övervåningen och skulle ta upp den nya. Killen gick överst - gentleman som han var... Tjejen stod nedanför. Han tog i och drog och kilade fast madrassen så den satt där den satt.
Det slutade med att de fick oss den och tog upp den med list istället för våld. MEN en stor fläck av tapeten är borta! Bortskrapad. Jag frågade vem som står för skadan och han sa att jag skulle kontakta IKEA.
Så det har jag gjort. Få se vad jag får för svar....
Men ju ska jag gå upp och bädda i min splitternya säng. Zzzzzzzz
Måste testa det någon dagDet är supergott!
Kan förstå det men kanske känns bättre att veta? att kunna åtgärda om så måste eller i bästa fall slippa oroa sig?Inser efter dagens avsnitt av greys att jag måste ta tag i det där med att få dotterns aorta ul:ad. Har väldigt blandade känslor inför det...
Precis så är det ju. Samtidigt som risken för ett liknande bråck finns, och det kan spricka när man försöker laga det... Men jag ska kontakta vc om det. Måste veta. Kan inte ha nätter utan sömn för att jag är så rädd att hon ska dö i sömnen, det är inte hållbart.Kan förstå det men kanske känns bättre att veta? att kunna åtgärda om så måste eller i bästa fall slippa oroa sig?
Låter klokt. I bästa fall behöver du inte ens tänka i dom banorna. Håller tummarna för erPrecis så är det ju. Samtidigt som risken för ett liknande bråck finns, och det kan spricka när man försöker laga det... Men jag ska kontakta vc om det. Måste veta. Kan inte ha nätter utan sömn för att jag är så rädd att hon ska dö i sömnen, det är inte hållbart.
Jag vill säga trooper, men Darth är ju också najs. Fast helst skulle det vara ChewieEftersom tråden sagt att jag får köpa en star wars väckarklocka så ska jag göra det.
Nästa fråga- darth eller trooper? Vilken ska jag välja?
Hur pass personlig vågar man egentligen vara på ett forum när man ska ställa en fråga, om det gäller mer intima saker? *sitter och funderar*
Eftersom tråden sagt att jag får köpa en star wars väckarklocka så ska jag göra det.
Nästa fråga- darth eller trooper? Vilken ska jag välja?