Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haft en otroligt sur DHL-man här tillsammans med en stillsam och trevlig dito kvinna.

De tog ner min gamla madrass från övervåningen och skulle ta upp den nya. Killen gick överst - gentleman som han var... Tjejen stod nedanför. Han tog i och drog och kilade fast madrassen så den satt där den satt.

Det slutade med att de fick oss den och tog upp den med list istället för våld. MEN en stor fläck av tapeten är borta! Bortskrapad. Jag frågade vem som står för skadan och han sa att jag skulle kontakta IKEA.

Så det har jag gjort. Få se vad jag får för svar....

Men ju ska jag gå upp och bädda i min splitternya säng. Zzzzzzzz

Lyssnar på musik som jag inte hört på evigheters evigheter. Det känns fint :) Borde hitta något nytt och bra att lyssna på, men vetesjutton vad det skulle vara. Det får bli kvällens problem att lösa.

Haft en otroligt sur DHL-man här tillsammans med en stillsam och trevlig dito kvinna.

De tog ner min gamla madrass från övervåningen och skulle ta upp den nya. Killen gick överst - gentleman som han var... Tjejen stod nedanför. Han tog i och drog och kilade fast madrassen så den satt där den satt.

Det slutade med att de fick oss den och tog upp den med list istället för våld. MEN en stor fläck av tapeten är borta! Bortskrapad. Jag frågade vem som står för skadan och han sa att jag skulle kontakta IKEA.

Så det har jag gjort. Få se vad jag får för svar....

Men ju ska jag gå upp och bädda i min splitternya säng. Zzzzzzzz

Men så tråkigt med tapeten! Hoppas Ikea kan hjälpa till i frågan!

Hittade den fjärde telefonen men den saknar baksida. Märkligt. Kanske finns någon äldre modell gömd någonstans men jag tror det egentligen inte.

Ätit tunnbröd till kvällsmat idag igen, jobbigt för jag ville ha en tredje rulle, men osten räckte bara till två ganska precis :( Fått ut de nya produkterna också, så nu finns det några fler julsaker i butiken. Borde diska. Eller sova. Eller sy lite mer. Skulle haft en städslav. För råd att betala för det har jag inte :p

Inser efter dagens avsnitt av greys att jag måste ta tag i det där med att få dotterns aorta ul:ad. Har väldigt blandade känslor inför det... :crazy:

Inser efter dagens avsnitt av greys att jag måste ta tag i det där med att få dotterns aorta ul:ad. Har väldigt blandade känslor inför det... :crazy:
Kan förstå det men kanske känns bättre att veta? att kunna åtgärda om så måste eller i bästa fall slippa oroa sig?

Kan förstå det men kanske känns bättre att veta? att kunna åtgärda om så måste eller i bästa fall slippa oroa sig?
Precis så är det ju. Samtidigt som risken för ett liknande bråck finns, och det kan spricka när man försöker laga det... Men jag ska kontakta vc om det. Måste veta. Kan inte ha nätter utan sömn för att jag är så rädd att hon ska dö i sömnen, det är inte hållbart.

Precis så är det ju. Samtidigt som risken för ett liknande bråck finns, och det kan spricka när man försöker laga det... Men jag ska kontakta vc om det. Måste veta. Kan inte ha nätter utan sömn för att jag är så rädd att hon ska dö i sömnen, det är inte hållbart.
Låter klokt. I bästa fall behöver du inte ens tänka i dom banorna. Håller tummarna för er :heart

Hur pass personlig vågar man egentligen vara på ett forum när man ska ställa en fråga, om det gäller mer intima saker? *sitter och funderar*

Hade jag behövt skriva för intima/personliga saker i ett forum så skulle jag skapat ett nytt, anonymt konto. Det är ju många som gör så här och det verkar fungera bra :p Tänker att jag inte skriver någonting från det här kontot som jag inte kan leva med att "hela världen" vet, men så är jag ju världssämst på att hålla mig ens lite anonym också.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
571
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar