Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu ligger jag i soffan och försöker hitta en skön ställning, vilket är helt jävla omöjligt :meh:

Stå ut lite till så får jag tillbaka min kropp för mig själv igen (mestadels iaf :p ) och kan sova på MAGE igen!
10 dagar kvar tills bebisen är beräknad :love: :bump:

Undrar vad som är fel på mig..
Jag är 39 år gammal och idag blev jag kär i en Star Wars väckarklocka
Funderar på om jag vill ha en Darth eller Stormtrooper..

Sen undrar jag varför jag är singel..

Har väl inget med att göra om du är singel eller inte? Jag är mest förundrad över att jag inte är singel det pga mitt temperament och mina humösvängningar... Som tydligen försvunnit.... Kommer att sluta illa, nu kommer jag säkert bli vän med alla och vara trevlig!

Idag blev det McD :o och eftersom det är bokveckor så utnyttjade jag ett erbjudande i appen om ett gratis happy meal vid köp av ett + en värdemeny, och dottern var visst hungrig - hon åt upp båda hamburgarna och nästan all pommes! :D Och två nya böcker blev det ju :)

Nu tittar vi på Den lilla sjöjungfrun :love:
Åhh det är en av mina absoluta favoritDisneyfilm.

Har just kommit hem från jobbet, hann inte äta lunch och är så trött att jag sitter och äter en chipspåse och dricker läsk till middag . Hmm, som diabetiker är det möjligtvis inte den optimala lösningen. :nailbiting:

Försöker skriva ett personligt brev för en ny tjänst inom KV. Väntar på om en kompis kan tänka sig att korrekturläsa det.

Det här tycker jag är intressant.

Hur har ni andra lärt er när ni ska söka jobb.

Skriver ni ett personligt brev eller skriver ni en ansökan?

Jag har lärt mig att det är en ansökan jag skriver, inte ett personligt brev. Skillnaden var vinkeln i hur man skriver. Allt baserat på en träff med en coach för några år sedan.

Jag har lärt mig att det är en ansökan jag skriver, inte ett personligt brev. Skillnaden var vinkeln i hur man skriver. Allt baserat på en träff med en coach för några år sedan.

I det här fallet finns det färdiga mallar att använda där det står just Personligt brev. Så jag skriver ett sådant :)

Funderar på om jag ska göra en skin diver och isf var eller om jag ska göra en vanlig navelpiercing. Tycker inte att min mage är så snygg nuförtiden att den förtjänar en navelpiercing men ändå :p

I det här fallet finns det färdiga mallar att använda där det står just Personligt brev. Så jag skriver ett sådant :)

För mig så är ansökan ett helhetsbegrepp. Dvs ansökan består av cv och personligt brev.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
571
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar