Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag är otroligt avundsjuk på alla som kan sova längre än till 6-7-tiden och dessutom klarar av att ligga kvar i sängen fast ni har vaknat och kanske tom somna om.
insåg just att jag missat internationella champagnedagen den 23/10. Kaos alltså Man borde hålla bättre koll på viktiga högtider Kommer bli tvungen att fira detta idag i efterskott...
Hua! Inga sjuklingar här, bli friska NU!Dottern somnade strax före 19 och jag känner att jag fryser här hemma också vi får ju INTE bli sjuka, ska ju träffa @ASKAPLASKA i helgen! Bäst att stanna i sängen helt enkelt
Alltså... att glömma något sådant känns ju lite b. Är du säker på att du är frisk?!
Vi är nog bara lite trötta. Ska försöka hämta henne tidigare idag och bädda ner oss i soffan framför en film sen Det finns nog inte mycket som kan stoppa A från att åka till er, hon pratar om det varje dag!Hua! Inga sjuklingar här, bli friska NU!
Leta efter den här gamla filmenKan redovisas med hjälp av Oh-apparat med!
Vi får se vad det blir, vi ska mötas imorgon och se vad vi ska göra.
Samma lika här med...Då var räkningarna betalda, fattig igen.
Lägesstatus: uruselt humör eftersom fästet till rullgardinen i mitt sovrum har gått sönder. Dessutom är det något fel på fläkten i mitt ena badrum, på lampan i hallen och på lampan i köket. Jag tror att mitt hus har en konspiration mot mig
Samma lika här med...
@Kethets Här är den ultimata filmen!Leta efter den här gamla filmen
http://www.imdb.com/media/rm3933570304/tt0068555?ref_=tt_ov_i
Där kan ni göra scenen när dom är spermier.... hysteriskt rolig
Någon som vill adoptera en hund 2 dagar i veckan?!
Någon som vill adoptera TRE hundar för ett par veckor! Har två skitsura löptikar här hemma och en kåt liten dvärgschnauzer som är i himmelriketNågon som vill adoptera en hund 2 dagar i veckan?!
Snygga blandningar det skulle bliNågon som vill adoptera TRE hundar för ett par veckor! Har två skitsura löptikar här hemma och en kåt liten dvärgschnauzer som är i himmelriket