Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag ett helt grustag i ögonen känns det som, så dags att sova. Tillverkat lite nya grytlappar idag, 7 st till klara med jultema... känner mig lite stressad, bara en vecka till innan jag åker iväg på höstmarknaden och hade helst velat sy nån duk, väska och julstrumpor förutom dom typ 15 par grytlappar till och 10 Mug rugs som jag klippt ut... hade behövt lite fler timmar på dygnet! https://instagram.com/p/9W3YISOzFK/

Vackra hunden kostade en del hos veterinären
Nästa hund ska vara yngre än 7 år så jag kan försäkra ordentligt haha
Katten kostade inget dock för jag vann ju den undersökningen i en utlottning.
Hon var frisk i alla fall.
Hunden däremot har problem med ett öga. Det är svullet rött och kliar.
Så undersökning med färgning mm och sen två olika droppar

Jag har blivit moster idag..
Till Sixten
:banana:
Grattis!

Och jo, jag tyckte du valde rätt gosedjur till honom. Vi bara råkar ha en mjuk och fluffig kanin här hemma som heter Sixten :angel::idea: (fast han har inga långa öron tyvärr)
12112244_10204676010523398_5724531331333520378_n_zpsad6sf7g9.jpg

Klockan ar bara halv atta pa kvallen och jag sitter i pyjamas och langtar efter att krypa ner i sangen.:p
I dag har jag hittat ett stall att stalla Michico i. Jag kan inte VANTA pa att fa upp honom hit. Jag langtar sa! Jag hoppas att stallet blir bra ... men det blir i alla handelser det basta till att borja med ... jag kan ju alltid flytta honom igen om det behovs. Bara han kommer hit.

Jag jobbar. Som vanligt när jag skriver i den här tråden.
En oerhört lugn natt, vilket gör att den blir sååå lång. Vill hem och sova nu!

Alltså HUR orkar ni gå upp så tidigt?

// Squie - nyss vaknat.
Jag måste upp till jobbet vanligtvis, har lov denna vecka :banana: men vaknar när mannen går upp :meh: Men, jag är oerhört tacksam att dottern inte är tävlingsintresserad, för att gå upp i ottan på helgerna hade jag tyckt sugit bäver

Har haft en skitmorgon med A som saknar sin mormor och har gråtit över allt och inget hela morgonen :( Det jobbigaste är att jag egentligen inte har något att göra på praktiken förrän i em men måste ju ändå hålla mina tider :down: hoppas dock kunna smita iväg så snart vi lastat efter 14 och hämta henne tidigare idag :heart

insåg just att jag missat internationella champagnedagen den 23/10. Kaos alltså :nailbiting::nailbiting::nailbiting: Man borde hålla bättre koll på viktiga högtider :crazy: Kommer bli tvungen att fira detta idag i efterskott... :sneaky:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
571
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar