Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Söt du ärNu blev jag visst en kanin.
Vilka fötter jag har!
Vad är ditt hundproblem?Sitter och funderar på hur jag ska lösa mitt hundproblem.
Maken har börjat jobba i sthlm så han kan inte gå ut på lunchen längre.Vad är ditt hundproblem?
Ahhh.. Fasen vad drygt...Maken har börjat jobba i sthlm så han kan inte gå ut på lunchen längre.
Min lunch räcker inte till för att åka fram och tillbaka för att gå med han och hundvaken kan bara 2 gånger i veckan. Vovve har fått följa med mig till jobbet men trots sällskap och promenader så tycker han att det är såååå tråkigt så han sitter och piper och skäller hela tiden
Äter jordnötsringar och njuter av mitt hår. Nyss hemkommen från frisören, jag kom dit med randigt hår med vitt, gult, orange, blond och guld i en salig blandning. De fick kämpa hårt med att lösa mitt dilemma men blev så bra
Ja det är lite besvärligt! Vi hoppas att maken kan jobba hemifrån nån dag i veckan och så där. Men vi får försöka pussla så gott det går.Ahhh.. Fasen vad drygt...
Jag går i hundskaffartankar.. Vi har ett "hundhus" där personalen kan hyra rum att ha hunden i på dagtid, och jag kan också korta ner mina arbetsdagar på kontoret och jobba hemifrån, men det känns inte helt bra ändå.
Bild!
SKitsnygg färg blev det i alla fall!har ingen före-bild tyvärr men det var en misslyckad blekning där håret var som en regnbåge. De var 3(!) frisörer för att kunna enas om en bra ljus färg som kunde täcka, och det fick läggas in 2 olika hårfärger (en upptill där det var vitt, blont och råttfärgat samt en annan på längderna som var guldiga, gula och orangea).