Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska jobba lite nu på kvällskvisten. Ska försöka översätta ett dokument åt en kollega. Och om det inte tar för lång tid ska jag börja på en examination av ett masterarbete. Får se hur långt jag hinner! Är både sömnig och lite illamående...

Vad är ditt hundproblem?
Maken har börjat jobba i sthlm så han kan inte gå ut på lunchen längre.
Min lunch räcker inte till för att åka fram och tillbaka för att gå med han och hundvaken kan bara 2 gånger i veckan. Vovve har fått följa med mig till jobbet men trots sällskap och promenader så tycker han att det är såååå tråkigt så han sitter och piper och skäller hela tiden :(

Maken har börjat jobba i sthlm så han kan inte gå ut på lunchen längre.
Min lunch räcker inte till för att åka fram och tillbaka för att gå med han och hundvaken kan bara 2 gånger i veckan. Vovve har fått följa med mig till jobbet men trots sällskap och promenader så tycker han att det är såååå tråkigt så han sitter och piper och skäller hela tiden :(
Ahhh.. Fasen vad drygt... :(

Jag går i hundskaffartankar.. Vi har ett "hundhus" där personalen kan hyra rum att ha hunden i på dagtid, och jag kan också korta ner mina arbetsdagar på kontoret och jobba hemifrån, men det känns inte helt bra ändå.

Ahhh.. Fasen vad drygt... :(

Jag går i hundskaffartankar.. Vi har ett "hundhus" där personalen kan hyra rum att ha hunden i på dagtid, och jag kan också korta ner mina arbetsdagar på kontoret och jobba hemifrån, men det känns inte helt bra ändå.
Ja det är lite besvärligt! Vi hoppas att maken kan jobba hemifrån nån dag i veckan och så där. Men vi får försöka pussla så gott det går.

har ingen före-bild tyvärr men det var en misslyckad blekning där håret var som en regnbåge. De var 3(!) frisörer för att kunna enas om en bra ljus färg som kunde täcka, och det fick läggas in 2 olika hårfärger (en upptill där det var vitt, blont och råttfärgat samt en annan på längderna som var guldiga, gula och orangea).

b169865.jpg

Härligt med latmatmansmat, slängde in pommes och hamburgare i ugnen. Maten jag shoppade kom lagomt tills det var dags att slänga ihop en middag. men är lite besviken på att kattsanden var slut så jag blev utan, då måste jag göra en ansträngning och handla hem det själv imorgon.

har ingen före-bild tyvärr men det var en misslyckad blekning där håret var som en regnbåge. De var 3(!) frisörer för att kunna enas om en bra ljus färg som kunde täcka, och det fick läggas in 2 olika hårfärger (en upptill där det var vitt, blont och råttfärgat samt en annan på längderna som var guldiga, gula och orangea).

b169865.jpg
SKitsnygg färg blev det i alla fall! :D

Dottern somnade strax före 19 och jag känner att jag fryser här hemma också :down: vi får ju INTE bli sjuka, ska ju träffa @ASKAPLASKA i helgen! :heart Bäst att stanna i sängen helt enkelt :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
571
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar