R
Raderad medlem 94602
RyserSnygga blandningar det skulle bli
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
RyserSnygga blandningar det skulle bli
Åh, några av de programmen (inte just detta avsnittet) fick vi se i lågstadiet/mellanstaiet. Tror de gick på tv också?@Kethets Här är den ultimata filmen!
ASG!!Ryser
Som ketchup på jordgubbstårta. Inge fel på ingredienserna men bara så fel ihopASG!!
I know the feeling...
Någon som vill adoptera en hund 2 dagar i veckan?!
Någon som vill adoptera TRE hundar för ett par veckor! Har två skitsura löptikar här hemma och en kåt liten dvärgschnauzer som är i himmelriket
Någon som vill adoptera TRE hundar för ett par veckor! Har två skitsura löptikar här hemma och en kåt liten dvärgschnauzer som är i himmelriket
Jag fräser nog lika mycket som tjejerna.Förlåt men jag kan se det hela framför mig
Dvärgen är superflörtig, damerna sura på varandra pga konkurrensen om den ende närvarande herrn i sällskapet och sedan en elak tvåbening mitt i alltihopa!
Ska tvinga iväg barnet och köpa godis
Jag känner inte igen mig själv numera! Jag är kärleksfull, vänlig, trevlig, trött, sliten, tycker om att laga mat, äta godis, träfffa folk och organisera ihop en massa saker?!
Jag börjar bli orolig! Ska jag vara en snäll person resten av mitt liv nu? WTF liksom? Log till och med åt en karl som var ute och gick med sitt barn när jag rastade hunden
Ja vad är det här! Bli sur och otrevlig så jag har sällskap
Känner igen denna!@Kethets Här är den ultimata filmen!