Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Någon som vill adoptera en hund 2 dagar i veckan?!

Någon som vill adoptera TRE hundar för ett par veckor! Har två skitsura löptikar här hemma och en kåt liten dvärgschnauzer som är i himmelriket :meh:

Varför bor ni inte närmare för?Jag hade behövt ha nåt sammarbete med någon annan hundägare så jag slipper jaga hundvakter dom helgerna det kör ihop sig för mig. Vardagarna är jag ändå bara hemma så det spelar ingen roll om det är 1 eller 5 hundar jag går ut med.

Någon som vill adoptera TRE hundar för ett par veckor! Har två skitsura löptikar här hemma och en kåt liten dvärgschnauzer som är i himmelriket :meh:

:rofl: Förlåt men jag kan se det hela framför mig :D

Dvärgen är superflörtig, damerna sura på varandra pga konkurrensen om den ende närvarande herrn i sällskapet och sedan en elak tvåbening mitt i alltihopa! :p :D

:rofl: Förlåt men jag kan se det hela framför mig :D

Dvärgen är superflörtig, damerna sura på varandra pga konkurrensen om den ende närvarande herrn i sällskapet och sedan en elak tvåbening mitt i alltihopa! :p :D
Jag fräser nog lika mycket som tjejerna.
Mitt ordföråd består mest av NEJ just nu. Känns lite negativt. Hemsk matte.....
Unghunden är riktigt sugen hon med nu. Kom i höglöp igår.

Detta är ett heltidsjobb!

Har fyllt på hästarnas foderförråd, köpt en ny fin och blå hink till en av hagarna samt ett gäng broddar, fixat stallet inklusive ridning för Mathiilde samt handlat mat. Nu ska vi en sväng till Burlöv center för att hämta reklamblad med bilder på regnkläder (till ett bröllopskort) samt köpa bb-cream eftersom min nyans givetvis är slut på hemsidan :mad:

Väntar på att valpen ska somna. När det skett ska jag sätta igång med saker som just nu ligger som en stor ångest-klump över hela mig för att jag skjutit upp på det så mycket. Förhoppningsvis känns allt bra om någon timme eller så.

Ska tvinga iväg barnet och köpa godis :D

Jag känner inte igen mig själv numera! Jag är kärleksfull, vänlig, trevlig, trött, sliten, tycker om att laga mat, äta godis, träfffa folk och organisera ihop en massa saker?!

Jag börjar bli orolig! Ska jag vara en snäll person resten av mitt liv nu? WTF liksom? Log till och med åt en karl som var ute och gick med sitt barn när jag rastade hunden :confused:

Ska tvinga iväg barnet och köpa godis :D

Jag känner inte igen mig själv numera! Jag är kärleksfull, vänlig, trevlig, trött, sliten, tycker om att laga mat, äta godis, träfffa folk och organisera ihop en massa saker?!

Jag börjar bli orolig! Ska jag vara en snäll person resten av mitt liv nu? WTF liksom? Log till och med åt en karl som var ute och gick med sitt barn när jag rastade hunden :confused:

Ja vad är det här! Bli sur och otrevlig så jag har sällskap :D

Vi äter tortillapizza. Min har kyckinggyros och lök, dotterns har kycklinggyros, rökt skinka och majs. Båda har givetvis tomatsås och ost samt vitlökssås :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
571
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar