Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Någon som vill adoptera en hund 2 dagar i veckan?!

Någon som vill adoptera TRE hundar för ett par veckor! Har två skitsura löptikar här hemma och en kåt liten dvärgschnauzer som är i himmelriket :meh:

Varför bor ni inte närmare för?Jag hade behövt ha nåt sammarbete med någon annan hundägare så jag slipper jaga hundvakter dom helgerna det kör ihop sig för mig. Vardagarna är jag ändå bara hemma så det spelar ingen roll om det är 1 eller 5 hundar jag går ut med.

Någon som vill adoptera TRE hundar för ett par veckor! Har två skitsura löptikar här hemma och en kåt liten dvärgschnauzer som är i himmelriket :meh:

:rofl: Förlåt men jag kan se det hela framför mig :D

Dvärgen är superflörtig, damerna sura på varandra pga konkurrensen om den ende närvarande herrn i sällskapet och sedan en elak tvåbening mitt i alltihopa! :p :D

:rofl: Förlåt men jag kan se det hela framför mig :D

Dvärgen är superflörtig, damerna sura på varandra pga konkurrensen om den ende närvarande herrn i sällskapet och sedan en elak tvåbening mitt i alltihopa! :p :D
Jag fräser nog lika mycket som tjejerna.
Mitt ordföråd består mest av NEJ just nu. Känns lite negativt. Hemsk matte.....
Unghunden är riktigt sugen hon med nu. Kom i höglöp igår.

Detta är ett heltidsjobb!

Har fyllt på hästarnas foderförråd, köpt en ny fin och blå hink till en av hagarna samt ett gäng broddar, fixat stallet inklusive ridning för Mathiilde samt handlat mat. Nu ska vi en sväng till Burlöv center för att hämta reklamblad med bilder på regnkläder (till ett bröllopskort) samt köpa bb-cream eftersom min nyans givetvis är slut på hemsidan :mad:

Väntar på att valpen ska somna. När det skett ska jag sätta igång med saker som just nu ligger som en stor ångest-klump över hela mig för att jag skjutit upp på det så mycket. Förhoppningsvis känns allt bra om någon timme eller så.

Ska tvinga iväg barnet och köpa godis :D

Jag känner inte igen mig själv numera! Jag är kärleksfull, vänlig, trevlig, trött, sliten, tycker om att laga mat, äta godis, träfffa folk och organisera ihop en massa saker?!

Jag börjar bli orolig! Ska jag vara en snäll person resten av mitt liv nu? WTF liksom? Log till och med åt en karl som var ute och gick med sitt barn när jag rastade hunden :confused:

Ska tvinga iväg barnet och köpa godis :D

Jag känner inte igen mig själv numera! Jag är kärleksfull, vänlig, trevlig, trött, sliten, tycker om att laga mat, äta godis, träfffa folk och organisera ihop en massa saker?!

Jag börjar bli orolig! Ska jag vara en snäll person resten av mitt liv nu? WTF liksom? Log till och med åt en karl som var ute och gick med sitt barn när jag rastade hunden :confused:

Ja vad är det här! Bli sur och otrevlig så jag har sällskap :D

Vi äter tortillapizza. Min har kyckinggyros och lök, dotterns har kycklinggyros, rökt skinka och majs. Båda har givetvis tomatsås och ost samt vitlökssås :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon/några traditioner ni vill göra på födelsedagen? 2 3
Svar
50
· Visningar
1 358
Senast: Mineur
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 197
Senast: Flixon
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 861
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min... 2
Svar
21
· Visningar
1 866
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka