Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hoppas att det bara är en fas som går över snabbt! Till och med särbon är förvånad över hur "mild" jag blivit :mad:
Undrar vad som är fel på mig..
Jag är 39 år gammal och idag blev jag kär i en Star Wars väckarklocka
Funderar på om jag vill ha en Darth eller Stormtrooper..

Sen undrar jag varför jag är singel..

Fast det vill jag med ha :D Det hade exet också velat så jag antar att det inte är därför vi är singel.

Förresten håller något arsle på och sparkar som en idiot i sängen :banghead: Helt omöjligt att sova, funderar på att sova i labbet de närmaste två veckorna.

Har skickat in ansökan och dessutom bestämt vilken ny telefon jag ska skaffa mig. Ska nu leta fram gamla telefoner att lämna in i utbyte. Har hittat tre stycken men vet att det ska finnas ytterligare en någonstans, en HTC Desire. Ska börja leta i bokhyllan :)

Fatta irritationen när man gått till butiken för att handla en specifik sak, och glömmer halva :arghh:

Jag som var så grymt sugen på honungspuffar och fil och så glömde jag puffarna mitt i allt :cry:

Sitter här med ostbågar istället men ska rusa till affären imorgon igen och fixa puffar :d

Fatta irritationen när man gått till butiken för att handla en specifik sak, och glömmer halva :arghh:

Jag som var så grymt sugen på honungspuffar och fil och så glömde jag puffarna mitt i allt :cry:

Sitter här med ostbågar istället men ska rusa till affären imorgon igen och fixa puffar :d
Min hjärna tänkte lite för fort och trodde först att du skulle ha ostbågar i filen istället för puffar :angel: och det lät inte ens konstigt, för du är ju gravid ju! :rofl:
/hon som drack saftglögg som frukostdryck under graviditeten. :angel:

Min hjärna tänkte lite för fort och trodde först att du skulle ha ostbågar i filen istället för puffar :angel: och det lät inte ens konstigt, för du är ju gravid ju! :rofl:
/hon som drack saftglögg som frukostdryck under graviditeten. :angel:

Det var liksom gravidsuget jag skulle stilla med mina puffar :p

Jag har inte haft några cravings denna gången direkt mer än is som vanligt. Jag knaprar i mig runt en 40 bitar om dagen, minst :d
Med sonen käkade vi dock tacos till middag varje dag i 4 månader, sen ville inte min man ha det på jävligt länge :D
Å med tösen drack jag något som heter fruktsoppa. Jag skulle testa att dricka när vi kom hem från BB igen och fy fan vad äckligt :yuck:
Fattar inte hur smaksinnet kan ändras så under en graviditet O_o

Vad gott det där lät!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon/några traditioner ni vill göra på födelsedagen? 2 3
Svar
50
· Visningar
1 358
Senast: Mineur
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 197
Senast: Flixon
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 863
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min... 2
Svar
21
· Visningar
1 866
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka