Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas att det bara är en fas som går över snabbt! Till och med särbon är förvånad över hur "mild" jag blivit
Undrar vad som är fel på mig..
Jag är 39 år gammal och idag blev jag kär i en Star Wars väckarklocka
Funderar på om jag vill ha en Darth eller Stormtrooper..
Sen undrar jag varför jag är singel..
Du verkar sova där en del, kanske dags att investera i en säng att ställa där?Förresten håller något arsle på och sparkar som ett arsle i sängen Helt omöjligt att sova, funderar på att sova i labbet de närmaste två veckorna.
Du verkar sova där en del, kanske dags att investera i en säng att ställa där?
Luftmadrass?Då hade de blivit sura, jag äger ju en hel yoga matta. As bekvämt
För mig så är ansökan ett helhetsbegrepp. Dvs ansökan består av cv och personligt brev.
Lycka till, är det en ny tjänst du vill prova på?
Min hjärna tänkte lite för fort och trodde först att du skulle ha ostbågar i filen istället för puffar och det lät inte ens konstigt, för du är ju gravid ju!Fatta irritationen när man gått till butiken för att handla en specifik sak, och glömmer halva
Jag som var så grymt sugen på honungspuffar och fil och så glömde jag puffarna mitt i allt
Sitter här med ostbågar istället men ska rusa till affären imorgon igen och fixa puffar
Min hjärna tänkte lite för fort och trodde först att du skulle ha ostbågar i filen istället för puffar och det lät inte ens konstigt, för du är ju gravid ju!
/hon som drack saftglögg som frukostdryck under graviditeten.
Vad gott det där lät!Fatta irritationen när man gått till butiken för att handla en specifik sak, och glömmer halva
Jag som var så grymt sugen på honungspuffar och fil och så glömde jag puffarna mitt i allt
Sitter här med ostbågar istället men ska rusa till affären imorgon igen och fixa puffar