lizan
Moderator
Jag! Fast det hjälper ju inte jättemycket...Någon som vill adoptera en hund 2 dagar i veckan?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag! Fast det hjälper ju inte jättemycket...Någon som vill adoptera en hund 2 dagar i veckan?!
De kostar en hel del.. Och jag ska spara pengarVarför välja när man kan ha båda?
någon luftmadrass då?
farfar var adopterad så där kommer man ingen vart, men mammas farbror blev rik på svartsprit i USA under förbudstiden. De lever gott än idag på det släktingarna i USA Skulle dock vilja forska lite men får ta det senKrum i ryggen. Har suttit och släktforskat halva kvällen. Jag suger på detta!!!!
Har fått flera linjer "gratis" av släktingar men inte farao är det många luckor jag lyckats fylla i. Har inte kommit in i det här hur man söker. Ändå la svärfar en helkväll på att lära mig i helgen
Men intressant släkt man har. En samisk mytoman, en snubbe på Långholmen som smugglade sprit under kriget, ett gäng självmördare, många oäktingar, en hästjägare, några Bellman och ännu en fängelsekund för "förbjuden utskänkning".
Man får vara stolt
Dig skulle min son dyrka.Undrar vad som är fel på mig..
Jag är 39 år gammal och idag blev jag kär i en Star Wars väckarklocka
Funderar på om jag vill ha en Darth eller Stormtrooper..
Sen undrar jag varför jag är singel..
Har tyvärr två linjer som stryps rätt tidigt iom att barnen var adopterade. Ännu en linje på min mors sida stryps också tidigt pga att släkten härstammar från Kville i Fjällbacka....och den kyrkan med alla böcker brann nerfarfar var adopterad så där kommer man ingen vart, men mammas farbror blev rik på svartsprit i USA under förbudstiden. De lever gott än idag på det släktingarna i USA Skulle dock vilja forska lite men får ta det sen
Ja farfar är ju från Uppland, lite oklart varifrån och eftersom pappa inte längre finns att fråga så kommer man inget vart. Pappa hade nån släkting men jag vet inte vad de heter trots att vi umgicks en del och de var på pappas begravningHar tyvärr två linjer som stryps rätt tidigt iom att barnen var adopterade. Ännu en linje på min mors sida stryps också tidigt pga att släkten härstammar från Kville i Fjällbacka....och den kyrkan med alla böcker brann ner
Eftersom tråden sagt att jag får köpa en star wars väckarklocka så ska jag göra det.
Nästa fråga- darth eller trooper? Vilken ska jag välja?
Jag läste Tant-snus-kåpaSka sova snart men först tantsnusksåpa typ i form av jane the virgin
Önskar jag hittade nån som sålde lite harlequinböcker. lite lagom läsning för min rådbråkade hjärna..
Hittade en som sålde men hon skulle ha ett pris för kasse med böcker eller styckpris. Bara det att priset för kassen var högre än det sammanlagda styckpriset. Hur tänker man då?
Jag har ett gäng! Mest historik men lite passion å så t med. Brukar försöka kränga dom för 10 kr st för dom tjocka (historik) å 5 kr för dom tunnare (passion mfl) pma om du vill jag ska se vad jag harSka sova snart men först tantsnusksåpa typ i form av jane the virgin
Önskar jag hittade nån som sålde lite harlequinböcker. lite lagom läsning för min rådbråkade hjärna..
Hittade en som sålde men hon skulle ha ett pris för kasse med böcker eller styckpris. Bara det att priset för kassen var högre än det sammanlagda styckpriset. Hur tänker man då?
Det borde gå att ta reda på mer om din farfar, problemet kan vara att hitta hans far om han är okänd, men mamman borde finnas med.farfar var adopterad så där kommer man ingen vart, men mammas farbror blev rik på svartsprit i USA under förbudstiden. De lever gott än idag på det släktingarna i USA Skulle dock vilja forska lite men får ta det sen