Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag är otroligt avundsjuk på alla som kan sova längre än till 6-7-tiden och dessutom klarar av att ligga kvar i sängen fast ni har vaknat och kanske tom somna om.![]()
insåg just att jag missat internationella champagnedagen den 23/10. Kaos alltsåMan borde hålla bättre koll på viktiga högtider
Kommer bli tvungen att fira detta idag i efterskott...
![]()
Hua! Inga sjuklingar här, bli friska NU!Dottern somnade strax före 19 och jag känner att jag fryser här hemma ocksåvi får ju INTE bli sjuka, ska ju träffa @ASKAPLASKA i helgen!
Bäst att stanna i sängen helt enkelt
![]()
Alltså... att glömma något sådant känns ju lite b. Är du säker på att du är frisk?!![]()
Vi är nog bara lite trötta. Ska försöka hämta henne tidigare idag och bädda ner oss i soffan framför en film senHua! Inga sjuklingar här, bli friska NU!![]()
Leta efter den här gamla filmenKan redovisas med hjälp av Oh-apparat med!
Vi får se vad det blir, vi ska mötas imorgon och se vad vi ska göra.
Samma lika här med...Då var räkningarna betalda, fattig igen.
Lägesstatus: uruselt humör eftersom fästet till rullgardinen i mitt sovrum har gått sönder. Dessutom är det något fel på fläkten i mitt ena badrum, på lampan i hallen och på lampan i köket. Jag tror att mitt hus har en konspiration mot mig![]()
Samma lika här med...![]()
@Kethets Här är den ultimata filmen!Leta efter den här gamla filmen
http://www.imdb.com/media/rm3933570304/tt0068555?ref_=tt_ov_i
Där kan ni göra scenen när dom är spermier.... hysteriskt rolig![]()
Någon som vill adoptera en hund 2 dagar i veckan?!
Någon som vill adoptera TRE hundar för ett par veckor! Har två skitsura löptikar här hemma och en kåt liten dvärgschnauzer som är i himmelriketNågon som vill adoptera en hund 2 dagar i veckan?!
Snygga blandningar det skulle bliNågon som vill adoptera TRE hundar för ett par veckor! Har två skitsura löptikar här hemma och en kåt liten dvärgschnauzer som är i himmelriket![]()