Åh, ska ni äntligen få er nybyggda?
Ja, äntligen! Ett år och drygt elva månader kommer vi ha hunnit vänta innan vi får nycklarna den 25:e.
Men det är så värt det:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, ska ni äntligen få er nybyggda?
Ja, äntligen! Ett år och drygt elva månader kommer vi ha hunnit vänta innan vi får nycklarna den 25:e.
Men det är så värt det:
Det är verkligen så jääääkla länge när man går och väntar. Men fy så fint det ser ut!
Vilken lyx att ha allt nytt och fräscht! Hur stor är den?
Kommer bomba buke med bilder när vi väl flyttat in.
Det är en trea på 75 kvm, högst upp på gaveln (fönster åt tre håll) och balkong med västläge. Tre minuters promenad till ett naturreservat som går bort till och längs med Hjälmaren, nära till motorvägen för sambon och lite närmare universitetet för mig. It's gonna be awesome!
Näe, FY vad fint! Gud så avundsjuk jag blir.
Fast jag är sjukt nöjd över ett korttidskontrakt i andrahand på en lägenhet som ligger knappt 10 minuters gångväg från nya skolan. Det är lyx för en före detta pendlare, det.
Hur långt har du kvar på din utbildning nu?
Har haft fullt upp. Började med att hjälpa min far att plocka upp kräftburarna, dock var det bara fem kräftor, igår var det femtio... Blåste nog för mycket i natt.Vad pysslar ni med idag?
Men hjälp? Är inte en dresin aptung?Idag har jag blivit påkörd. Dresinolycka och bara blåmärken som följd Skoj var det iallafall, har aldrig trampat dresin förr. Kvällen blir lugn, har haft ett par riktigt roliga med tröttande dagar. Borde dock beställa lite kurslitteratur innan jag ger upp fullständigt.
Men hjälp? Är inte en dresin aptung?