Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag sitter och drömmer mig bort till julen (????!) och har surfat i timmar och tittat på löjligt idylliska bilder från svenska jular. Längtar .
Och så har jag tagit hand om min sambo som blivit jättesjuk nu, perfekt sådär när mina föräldrar är här bara den här helgen och om de inte ses idag så kommer det ta minst ett halvår innan de kan ses nästa gång .
Urkig dag. Och varmt är det också, börjar bli lite less på uppåt 40 varje dag nu.
Åh, advent känns så långt borta här . Skulle till och med uppskatta höstrusk (men efter två veckor av det kommer jag också gnälla ) även om det just vintern jag längtar till. Vinter med snö som vi inte ens kommer få här .Fick också en väldigt jullängtan innan idag faktiskt, nu är det ju faktiskt bara 3 månader kvar till första advent Var bor du iom att det är så varmt? det låter jobbigt med sådan värme i längden.
Jag frös redan när jag var hemma över midsommar i somras . Men älskar snö och älskar att sitta inne och mysa och ha det julpyntat. Att dra på mig min stora tjocka jacka och mina underbart sköna stövlar, mössa och vantar och så bara ute och promenera och prata.@niphredil jag har blivit för van vid värmen här. Kommer att frysa ihjäl i Sverige mitt i vintern! Det är liksom normalt att vara konstant svettig numera
Jag njuter av att det äntligen är helg, är klar med både ärenden och stall så frågan är vad man nu ska hitta på? ska nog ta en kopp kaffe och fundera lite till, är så skönt att bara sitta ner ibland
Vad pysslar ni med idag?