Vad gör du nu då? Del LVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har varit på marknad idag och det var nästan folktomt så jag gick igenom allt på 45 minuter .Den blir sämre för vart år så det är lika bra dom snart lägger ner .Mest bara strumpor ,kryddor ,väskor och korv

Sitter just nu i soffan med hårinpackning :). Kom hem för några timmar sedan efter en härlig helg med bröllop på västkusten för en kusin till sambon :). Har hunnit gosa med vår kisse och vart nere och pussat på hästen så snart blir det att avsluta min semestervecka med en räkmacka och cider, blev ju sugen på det när sambon blev så sugen på kräftor och en öl till :p. Blev iofs tillräckligt med alkohol igår, dock rimlig mängd då vi skulle bila hem idag såklart :).

Har varit och tränat min pålle ihop med en kompis och hennes pålle. Sen hängt med en annan kompis i sttallet.
Efter det gick jag en rond mot ogräset. Jag tyckte jag var lite duktig och slutade innan jag eg var nöjd, för att vara rädd om mig och min energi. Skulle dock haft handskar till mina ynkliga händer. Har nu en sprucken, enorm blåsa i högerhanden efter maskros-grävande.

Nu ska jag rota fram någon mat!

Som alla andra (sön)dagar :D

19051499_2053115578249325_5968475060636221440_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
278
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
585
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 45 46 47
Svar
922
· Visningar
35 444
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka