Trode du höll koll på buke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trode du höll koll på buke
Jag var lyrisk efter stallet idag!Hoppade först medryttarhästen och det kändes såååå enkelt! Hoppade visserligen bara 1 m men det kändes som en bom på marken. Sen skulle jag precis åka hem när jag fastnar med en hästägare och hon frågar om jag vill hoppa hennes häst igen! Sagt och gjort.
Den hästen alltså!Även där kändes det såååå enkelt och så kul!
Känns ju extra bra eftersom jag har haft så dåligt självförtroende i hoppningen.
Ja, allt är väl relativt"Bara" 1 m? Det är typ det högsta jag vågar hoppa![]()
"Bara" 1 m? Det är typ det högsta jag vågar hoppa![]()
Blev ändrade planer
Var meningen att jag skulle flytta med sambon men efter hans beteende sista tiden så har jag valt att stanna kvar.
Som tur var har jag inte sagt upp lägenheten
1 meter har jag aldrig ens hoppat![]()
¨Brukar hålla mig till typ 50 cmSk det hoppas högre löshoppar jag istället
![]()
¨
Hehehe en till då. Tar det lilla lugna med min femåring, min gamle fjord hoppade jag enstaka hinder som högst på 75 cm, det är mitt rekord det
![]()
Mitt ligger på 115 cm, men det är lääängesen nu och jag skulle aldrig i livet styra mot ett sådant idag!![]()
Någon klasskamrat från lågstadiet,dagis,gammal grannunge?Var med om en jätteskum grej. Beställde hem pizza, som jag gick ner och hämtade vid porten. Väl där skiner pizzabudet upp, säger "Hej Ida! Det var längesen, är allt bra?" och ger mig en kram. Jag kan inte minnas att jag någonsin sett människan? Har heller aldrig beställt från just den här pizzerian tidigare.
Kommer sen upp med pizzan till lägenheten, öppnar kartongen och ser att jag inte fått den pizza jag beställt (samma grund, men saker jag tagit bort fanns med och saker jag lagt till saknades). Men det löstes snabbt och enkelt genom onlinepizzas kundtjänst (dom jobbar tydligen även lördagkvällar), som skickade över en rabattkod motsvarande ordervärdet![]()
Åh sånt är så jobbigt när man inte kan placera folk.Var med om en jätteskum grej. Beställde hem pizza, som jag gick ner och hämtade vid porten. Väl där skiner pizzabudet upp, säger "Hej Ida! Det var längesen, är allt bra?" och ger mig en kram. Jag kan inte minnas att jag någonsin sett människan? Har heller aldrig beställt från just den här pizzerian tidigare.
Kommer sen upp med pizzan till lägenheten, öppnar kartongen och ser att jag inte fått den pizza jag beställt (samma grund, men saker jag tagit bort fanns med och saker jag lagt till saknades). Men det löstes snabbt och enkelt genom onlinepizzas kundtjänst (dom jobbar tydligen även lördagkvällar), som skickade över en rabattkod motsvarande ordervärdet![]()
Vart åker ni denna gången?Fyra timmar kvar tills jag ska väcka dottern. Ska sätta mig ute en stund och sen äta glass och se på TV. Lika bra att jag håller mig vaken![]()