Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man kan allt bli rejält utslagen av en vanlig skiten förkylning också, speciellt om man är sänkt av någon annan anledning också (som väl @tanten är väl?). Man behöver inte vara en hel karl för det![]()
Fy vad trist.Jag är förbannad. Någon eller några tyckte att min bil såg för hel ut och krossade en bakruta. Glas i halva baksätet och en trist avslutning på en bra kväll på stranden med kollegor.
Har dammsugit bilen och tejpat för rutorna samt haft tröstsex. Strax dags för lite chips också!
Kom att tänka på en sak jag hörde om gransocknen .Där anvädnas ordet karl när något är bra när dom talar mål och för länge sedan sa var det en äldre dam som hette Albertina som blev väldigt sjuk och kanske inte skulle klara sig och då var det en äldre herre som sa .Det blir alldrig karl mer av AlbertinaMan kan allt bli rejält utslagen av en vanlig skiten förkylning också, speciellt om man är sänkt av någon annan anledning också (som väl @tanten är väl?). Man behöver inte vara en hel karl för det![]()