Nej, det var det inte. Jag tänker inte länka till högerextrema "Nyheter idag" men där finns Värmlands folkblads bemötande publicerat.Fint men tyvarr var det ju fejk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det var det inte. Jag tänker inte länka till högerextrema "Nyheter idag" men där finns Värmlands folkblads bemötande publicerat.Fint men tyvarr var det ju fejk.
Det var fejk såtillvida att "svarspostaren" var en avlönad journalist på tidningen och inte "Svea Svensson -hemmafru". Alltså fejk med politiska förtecken.Nej, det var det inte. Jag tänker inte länka till högerextrema "Nyheter idag" men där finns Värmlands folkblads bemötande publicerat.
Hon har enligt tidningen varit tjänstledig sedan i höstas och dessutom har även journalister ett privatliv. Hon har rätt att sätta upp en lapp på Konsum för att välkomna ett flyktingboende, och sedan skriva om det på fb, just som privatperson. På fb gick det sedan viralt.Det var fejk såtillvida att "svarspostaren" var en avlönad journalist på tidningen och inte "Svea Svensson -hemmafru". Alltså fejk med politiska förtecken.
Hon har enligt tidningen varit tjänstledig sedan i höstas och dessutom har även journalister ett privatliv. Hon har rätt att sätta upp en lapp på Konsum för att välkomna ett flyktingboende, och sedan skriva om det på fb, just som privatperson. På fb gick det sedan viralt.
Hur ser arbetsbeskrivningen ut för en biblioteksvärd på ditt lokala bibliotek?Jag och några kamrater är biblioteksvärdar på det lokala biblioteket. Det har varit viss friktion där då ungdomsgäng misstagit biblioteket för ungdomsgård och inte fattat att man inte beter sig som om det var en sådan. Polisen har inte resurserna att åka dit flera gånger dagligen och avvisa störande. De flesta (läs alla utom en, som tyvärr avled för 2 veckor sedan . ) biblotekarierna är kvinnor och dessa individer bryr sig inte om vad just de säger, men nu har det löst sig. Det ser jag som ett bra bidrag i alla fall.
. Haha, javisst. Vilken tur då att hon råkade komma förbi
Det är väl inte fejk?Det var fejk såtillvida att "svarspostaren" var en avlönad journalist på tidningen och inte "Svea Svensson -hemmafru". Alltså fejk med politiska förtecken.
Hur ser arbetsbeskrivningen ut för en biblioteksvärd på ditt lokala bibliotek?
Vadå fejk?Fint men tyvarr var det ju fejk.
Nej, det var det inte. Jag tänker inte länka till högerextrema "Nyheter idag" men där finns Värmlands folkblads bemötande publicerat.
Sons of Odin är bra bibiloteksvärdar har jag hört.Hur ser arbetsbeskrivningen ut för en biblioteksvärd på ditt lokala bibliotek?
Sons of Oldie?Sons of Odin är bra bibiloteksvärdar har jag hört.
Läser man högerextrema skitsajter så biter det nog dåligt, är jag rädd.Sons of Oldie?
Sorgligt, men att Oldie och hans vänner lånar böcker känns lite tröstande. Lite bildning och kunskap är aldrig fel.
Sons of Odin är bra bibiloteksvärdar har jag hört.
Sons of Oldie?
Sorgligt, men att Oldie och hans vänner lånar böcker känns lite tröstande. Lite bildning och kunskap är aldrig fel.
Läser man högerextrema skitsajter så biter det nog dåligt, är jag rädd.
Suck, Politism är din kvällslektyr antar jag. Läser man vänsterextrema skitsajter så blir det nog lika uselt är jag rädd.